Skogslik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tvn eg har tenkt til og kjøpe er på tilbud i helgen Da blir det handel! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Fornøgd med resultatet mitt på Bip-testen (men bana var litt kort, så det tell vel ikkje noko særleg eigentleg). Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det gjør meg glad at livet rett og slett er herlig. Jeg trener på move, jeg har jobb, jeg tok teoriprøva i dag, det går bra på skolen og jeg gleder meg til videre utdanning, jeg har mange gode venner og det er feiringer hver eneste helg! Høy på livet Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=594411 Telenor vant i Pirate Bay-saken Telenor er ikke nødt til å blokkere The Pirate Bay etter å ha blitt saksøkt av mediebransjen. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=594411Telenor vant i Pirate Bay-saken Telenor er ikke nødt til å blokkere The Pirate Bay etter å ha blitt saksøkt av mediebransjen. - Hvorfor gir ikke Telenor etter for bransjens krav? - Vi mener dette er helt feil vei å gå. Man kan ikke saksøke en stigeprodusent for at noen har brukt en stige til å begå et innbrudd. Vi aksepterer derfor ikke å bli pålagt en sensur som dette, sa pressetalsmann i Telenor, Atle Lessum til VG Nett før rettssaken. :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Hjem til Halden i helga! Flyet går 20:40 til Rygge. Ser ut til at det blir LN-KKX denne gangen. (Boeing 737-33S med ettermonterte winglets, C/N 29072 som er bygd i 1998 og blitt brukt av Air New Zealand (reg nr. var da ZK-NGN) helt til 2006 da Norwegian overtok maskinen og monterte winglets). Flynerd? Endret 6. november 2009 av W202 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=594411Telenor vant i Pirate Bay-saken Telenor er ikke nødt til å blokkere The Pirate Bay etter å ha blitt saksøkt av mediebransjen. Jeg fuckings elsker telenor! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) At det er helg Endret 6. november 2009 av greiven Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skal ut å spise middag med mine foreldre. Det blir hyggelig i kveld. Kjøpt nye klær den siste uken, men mangler fremdeles noen nye sko. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 15år gammel Glen Garioch. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sarpsborg 08 + 8.3 i odds + 100 kr. innsats = Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Alestorm gjør meg glad Lenke til kommentar
safags Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sett 5 timer med Twin Peaks sammen med en kompis fra Luxemburg. Tanken at jeg skal feire bursdagen min imorgen, uten familie i USA gjør meg veldig glad. En vakker serie. David Lynch er en genial mann! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 God bok, varm hund, kald brus og fersk pizza gjør meg glad. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ah Twin Peaks ja! Fantastisk serie. Skal snart om noen uker begynne og se serien om igjenn selv Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 At det er snart jul i WoW Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 At det er snart jul i WoW :!: Fantastisk! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 At jeg snart har bursdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå