CFM Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Kom på en hendelse her om lørdagen da jeg var ute og kjørte. Hadde Rammstein med Du Hast på anlegget så det høres greit for forbipasserende fotgjengere. (Og ettersom jeg har en sølvgrå Mercedes så lyser det taxi preg over den - særlig med GPS i frontruta! Folk som står på bussholdeplasser o.l. pleier å vinke meg inn helt til de ser at jeg ikke har taxi skilt på taket. ) Så når det står en gjeng og prøver å vinke meg inn så er jeg akkurat i refrenget på Du Hast og akkurat idet jeg kjører forbi dem kommer teksten "NEIN!". Haha, ikke verdens morsomste hendelse, men jeg koste meg da jeg satt i en varm bil og de stod der ute og frøs. Endret 5. november 2009 av W202 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bathory gjør meg glad. Fantastisk musikk! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) HAMAR! Definitivt! Samme her! Hjemme i Hamar igjen om 20 dager Da skal det drikkes både julebrus og annet rart! Endret 5. november 2009 av Milt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Når jeg har sitti på skolen i flere timer uten å klare å gjøre noe og så plutselig løsner det og så får jeg til mer enn jeg har gjort de siste ukene, da blir jeg glad Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Went on a shopping spree on beatport.com. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Nasty kutt intro av Dirty oppland. Den er awesome bass i, men varer bare i 55 sek :/ Lenke til kommentar
SpisViskelærOgFåBjubs Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) FERIE, JUL, SOMMER, (HELG) !!! EDIT: nasty kutt er stebroren til en venn av meg (H) Endret 5. november 2009 av SpisViskelærOgFåBjubs Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 22 DTD er hyggelig. Kunne gått fortere nå mot slutten, men godt å tenke på uansett Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 FERIE, JUL, SOMMER, (HELG) !!! EDIT: nasty kutt er stebroren til en venn av meg (H) Awesome Det gjør meg glad at det nermer seg ski snart.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ferdig med oblig! DJ Friendly på P3 nå (anbefales)! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Kun to timer skole imorgen pluss øvelseskjøring opp til fjellet Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skulle ta fatt på turen hjem nå isted, da vi så at bussen stod på et busstopp. Når vi går forbi vinker sjåføren oss inn og spør hvor vi skal. Han skulle samme vei, så han sa vi kunne sitte på. Etterpå kjørte han forbi meg igjen, og da nærmest insisterte han på at jeg satt på igjen. Er lenge siden jeg har møtt en oppriktig hyggelig bussjåfør, så det gjorde meg glad Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Pokemon Red på iPhone! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nye duppeditter! Og pupper. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Så jeg er på vei dit jeg skal, i bilen min. På radioen starter "The Final Countdown" med europabandet Europe. Og mens jeg sitter og synger til, ser jeg et individ gående på fortauet på andre siden, gående i retning mot meg. Litt pjuskete fyr, med hår i alle retninger og en kæpps på planeten for å holde toppen tørr sikkert. Gangen til denne fyren var litt snedig. Litt sånn gængsta, litt hoppende gikk han bortover med et godt trykk på hver fot. Så hører (og ser) jeg rytmen i radioen (fremdeles Final Countdown) passer perfekt til gangen hos førnevnte gangsta. Jeg aner ikke hvorfor, men det var fantastisk morsomt å se på. Jeg måtte faktisk bremse ned, bare for å se på denne improviserte danserutinen som skjedde utenfor bilvinduet. Jeg aner ikke hvem du er dancegangsta, men du ga meg en god start på dagen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Nye duppeditter! Og pupper. Snakker vi pupper generelt, eller snakker vi "nye pupper"? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 At jeg skal på Ringenes Herre maraton på kino i kveld. Starter 2100 og er ferdig 0730 ca lørdag morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 5/6 på prosjektet! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Den store kinodagen! Skal på Hangover, A christmas Carol og Disctrict 9 for 40 kroner stykket Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 At jeg skal på Ringenes Herre maraton på kino i kveld. Starter 2100 og er ferdig 0730 ca lørdag morgen det er kos da....vært på slik 4 ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå