Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Kom på en hendelse her om lørdagen da jeg var ute og kjørte.

Hadde Rammstein med Du Hast på anlegget så det høres greit for forbipasserende fotgjengere. (Og ettersom jeg har en sølvgrå Mercedes så lyser det taxi preg over den - særlig med GPS i frontruta! Folk som står på bussholdeplasser o.l. pleier å vinke meg inn helt til de ser at jeg ikke har taxi skilt på taket. :cool: )

 

Så når det står en gjeng og prøver å vinke meg inn så er jeg akkurat i refrenget på Du Hast og akkurat idet jeg kjører forbi dem kommer teksten "NEIN!".

Haha, ikke verdens morsomste hendelse, men jeg koste meg da jeg satt i en varm bil og de stod der ute og frøs. :p

Endret av W202
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ta fatt på turen hjem nå isted, da vi så at bussen stod på et busstopp. Når vi går forbi vinker sjåføren oss inn og spør hvor vi skal. Han skulle samme vei, så han sa vi kunne sitte på. Etterpå kjørte han forbi meg igjen, og da nærmest insisterte han på at jeg satt på igjen. Er lenge siden jeg har møtt en oppriktig hyggelig bussjåfør, så det gjorde meg glad :)

Lenke til kommentar

Så jeg er på vei dit jeg skal, i bilen min. På radioen starter "The Final Countdown" med europabandet Europe. Og mens jeg sitter og synger til, ser jeg et individ gående på fortauet på andre siden, gående i retning mot meg. Litt pjuskete fyr, med hår i alle retninger og en kæpps på planeten for å holde toppen tørr sikkert.

Gangen til denne fyren var litt snedig. Litt sånn gængsta, litt hoppende gikk han bortover med et godt trykk på hver fot. Så hører (og ser) jeg rytmen i radioen (fremdeles Final Countdown) passer perfekt til gangen hos førnevnte gangsta. Jeg aner ikke hvorfor, men det var fantastisk morsomt å se på. Jeg måtte faktisk bremse ned, bare for å se på denne improviserte danserutinen som skjedde utenfor bilvinduet.

 

Jeg aner ikke hvem du er dancegangsta, men du ga meg en god start på dagen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...