Sapientia Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Våkne opp om morran og finne ut at man kan sove litt lenger. ^^, Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) At jeg skal dra å prøvekjøre bilen jeg har siklet etter en stund nå på fredag! Endret 4. november 2009 av Mokado Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvilken bil er det snakk om da? Det gjør meg glad at jeg snart får inn stipendet. Bare 10 dager til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Julebrus. Julebrus. Det finnes ikke noe bedre å drikke. Å, fy faen, som jeg elsker julebrusen min. Julebrus er bare så jævlig godt. Ingen ting, ikke en gang alkohol, er så godt som julebrus. Julebrus er så deilig. Julebrus. Det finnes ikke noe bedre å drikke. Å, fy faen, som jeg elsker julebrusen min. Julebrus er bare så jævlig godt. Ingen ting, ikke en gang alkohol, er så godt som julebrus. Julebrus er så deilig. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Julebrus ja... Det er synsykt godt, blir øm i beina når jeg ser en. Smaksløkene mine danser når de tar tak i julebrusen og gir meg en kriblende følelse i kroppen. Jeg kunne solgt sjela mi for en. Litt overdrivelse, men men... Gleder meg SYKT til snø-scooter sesongen begynner! og skal ta lappen 28. November Endret 4. november 2009 av Burny Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Snøscooter gjør meg også meget glad. I tillegg har jeg lest at vi får kjøre rundt med snøscooter i 2.Bn, som jeg skal inn i til januar nå. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fresht, annen ting som gjør meg glad: Når det ikke regner ute! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvilken bil er det snakk om da? Det gjør meg glad at jeg snart får inn stipendet. Bare 10 dager til. Seat Leon 20VT, uheldgivis ikke firehjulstrekkeren... Men men, det får duge ettersom det blir min første bil, kan ikke få alt på en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Dire Straits gjør meg glad! Endret 4. november 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 N�år du kan skrive tekster med mange farger. Det ser så� flott ut og er s�å gø�y. En kan lage regnbue om en vil, jeg digger det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Julebrus..... Julebrus er så mangt, hvilket bryggeri? Endret 4. november 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da er jeg redd eksperten er uenige med dere (2.50) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Vel, eksperten tar mektig feil. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Da er jeg redd eksperten er uenige med dere (2.50) Å kjøpe mye brus gjør deg ikke til ekspert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Musikken til Gisle Martens Meyer I alle fall alt jeg har hørt av Nebular Spool og Ugress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå