Amberlamps Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hoppe til køys og høre på podcast av Antonsen og Golden! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hoppe til køys og høre på podcast av Antonsen og Golden! Haha, gjør akkurat det samme hver kveld. Er vel 3dje gangen jeg hører gjennom de samme podcastene. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å kunne snakke fritt ut om følelser og forelskelse og slik med ei venninne gjør meg så ekstremt glad. Det er godt å vite at jeg har venner det går ann å snakke med om sånt! Lenke til kommentar
TheUltimateChilloutFestival2003 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Godspeed You! Black Emperor - 09-15-00 Skjønt, den er kanskje ikke "hyggelig", og gjør meg ikke nødvendigvis "glad". Men jeg er i ekstase hver gang jeg hører på den. Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 At jeg nå har vært alene i USA i fire måneder og tiden flyr avgårde. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Cartman - Poker Face gjør meg glad! Ja så absolutt her også. p-p-p-poka face jeg skal på HiFi-treff med menn som er nesten dobbelt så gamle som meg idag, det gjør meg glad at alder har ingen betydning så lenge man har samme hobby (jeg er langt over 16, relax guys høhø) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 http://www.shutupwomangetonmyhorse.com/ Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 jeg fikk akuratt beskjed om at jeg skal få jobbe mere etter 1 desember. Det betyr at jeg kanskje kan ta å finne legighet sammen med min kjæreste Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Får besøk av en kompis jeg ikke er med for ofte. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 at det snør Hvor?!?! Me want OnT: Dexter på tv i dag Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Å kunne snakke fritt ut om følelser og forelskelse og slik med ei venninne gjør meg så ekstremt glad. Det er godt å vite at jeg har venner det går ann å snakke med om sånt! støtter den! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Awesome! Forza er gull verdt Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I dag snødde det over Askim. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 at det muligens blir paintball-klubb i heimbygda og at eg i tilfelle kjøper denne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Awesome! Forza er gull verdt Ja, Forza eier! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Koser meg med "Salt sild".Har ikke smakt dette godteriet på mange år,men fikk et blidt gjensyn eller rettere sagt en gjensmak i kveld. Endret 2. november 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Koser meg med "Salt sild".Har ikke smakt dette godteriet på mange år,men fikk et blidt gjensyn eller rettere sagt en gjensmak i kveld. Du må virkelig fikse den mellomromstasten din snart. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Åh fy faen knakk nakken min noe helt ekstremt nå! Det var DIGG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå