iSimen Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 En eventuell zombie-apokalypse hadde gjort meg glad. Synd virkeligheten desverre ikke er som den burde... Hadde jeg vært gud hadde zombier definitivt vært på "to-do"-listen min. Hvis gud fantes hadde han nok også hatt det på "to-do" listen sin. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Det virker fantastisk å kunne gjøre så mye uten å tenke på konsekvensene. Knuse butikker, kjøre hvordan man vil, hvilken bil man vil etc. Og joda, den nådeløse nedslaktningen av zombier. Selvsagt gitt at jeg hadde en skikkelig bil og mer enn nok av våpen, hehe. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hadde jeg vært gud hadde zombier definitivt vært på "to-do"-listen min. Enig. Fyfaen som jeg hadde dratt en "Dawn of the dead" og sperret meg inne på et kjøpesenter. Gjerne det i sandvika med XXL. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Enig. Fyfaen som jeg hadde dratt en "Dawn of the dead" og sperret meg inne på et kjøpesenter. Gjerne det i sandvika med XXL. XXL har alt i en butikk... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hehe, det har de. Men har de ammunisjon der og? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jada,de har ammo også. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Tror jeg hadde valgt Ski Storsenter isåfall. Da er uansett ikke XXL så veldig langt unna. Jeg irriterer meg over at strømnettet (eller hva det heter) i denne leiligheten er lagt opp så rart. En sikring går på både kjøleskap og kontor, som er i andre siden av leiligheten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Men har de ammunisjon der og? Jepp, til jaktvåpen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mopeden min (/storebror min sin) gjer meg glad er så frykteleg kjekk å kjøre. Og så har eg funne ut at det er for lite med 70 km/t på speedometeret, det og gjer meg glad Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 (endret) Netopp vert og henta farmor og farfar sin LP/Kassett spiller + høytalere og satt det inn i mitt nye hjem Skal bli deilig og flytte inn om noen uker! Endret 1. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Å kjøre uten sans og mening med go' musikk i bilen! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Å kjøre uten sans og mening med go' musikk i bilen! Er det slik de sier "råne" fint altså . Jeg ble veldig glad for kvelden i går. Den var great! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Stemmer det, jeg er fra Halden Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Ahh, det forklarer jo. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 "Killing for peace is like fucking for virginity." Dette får meg til å trekke på smilebåndet. Sikkert, det er kult å si det, men det stemmer jo ikke. Det har jo vist seg at krig har ført til fred. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Og at den eneste måten å få flere jomfruer på, er å pule.. Ellers så gjør Lil wayne meg glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 At jeg har nylaget sjokolademoussé i kjøleskapet =D Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 At jeg har nylaget sjokolademoussé i kjøleskapet =D Vær så snill, Datasmurf. Gi meg litt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Lagde Chocolat Surprise istad jeg. Var sånn ca greit altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå