Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg blir glad av å tenke på at eg skal på Polentur til våren.

åhhh, ja! :wee: gled deg mykje! reiste med kvite busser i fjor haust. fantastisk tur :love:

Og i krakow må du innom ein butikk som heitte "underground" eller noko sånt, den har merkeklær og -sko til halv pris av det i norge og morsomme t-skjorter! :D kjøpte es-sko til 500 der!

Lenke til kommentar
Eg blir glad av å tenke på at eg skal på Polentur til våren.

åhhh, ja! :wee: gled deg mykje! reiste med kvite busser i fjor haust. fantastisk tur :love:

Og i krakow må du innom ein butikk som heitte "underground" eller noko sånt, den har merkeklær og -sko til halv pris av det i norge og morsomme t-skjorter! :D kjøpte es-sko til 500 der!

Ja, eg gler med veldig. :D Spesielt til å møte dei me skal reise saman med. Skal reise saman med tre andre skular (kjenner berre folk frå ein av dei).

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Blir glad over at Crossroads Mall-mappet til Left 4 Dead blir gitt ut idag. Noen timers forsinkelse, men skal være ute om ikke lenge nå. Blir gøy å spille som survivor på stedet folkene i Dawn of the Dead var :love:

Konge!

Trodde det bare var en flopp og ikke kom alikevell.

Lenke til kommentar

Vi måtte reise sammen med Majorstuen. En gjeng Østfoldinger (nærmere bestemt Haldensere) + Majorstuen = :no:

Men turen var i alt veldig fin og jeg blir glad å tenke på den. Altså turen i seg selv, ikke fangeleirene :p

 

Vi fikk også noen timer ekstra i Krakow siden bussen vår streika. Vi fikk ingen fancy splitter ny buss med navigasjon osv som Majorstuen. Derfor kjørte vi oss vill også..

Lenke til kommentar
Blir glad over at Crossroads Mall-mappet til Left 4 Dead blir gitt ut idag. Noen timers forsinkelse, men skal være ute om ikke lenge nå. Blir gøy å spille som survivor på stedet folkene i Dawn of the Dead var :love:

Konge!

Trodde det bare var en flopp og ikke kom alikevell.

 

"Small update, we're expecting a slight delay in release time for Dead Before Dawn due to some problems that occured during the upload to the site (so Darth needs to re upload it, and his connection isnt the fastest). Were now aiming for a release of 10-11PM GMT. Sorry for the delay."

 

- l4dmods.com

 

Dette skal bli gøy! Blir flott å spille på Left 4 Dead 2 også, sett at det ikke blir noen problemer å porte det over.

Lenke til kommentar
En kald pils

Second. Sleng på Lamb of God, Megadeth, Killswitch Engage, Manowar, Kansas, My Dying Bride, Rammstein, Satyricon, The Project Hate, Torture Division og Vader så er kvelden redda.

 

Satt nettopp på LoG - Pathetic... Og foten tramper selvfølgelig i takten. Problemet i kveld kommer nok til å være å få den til å stoppe. :hmm:

Lenke til kommentar
Vi måtte reise sammen med Majorstuen. En gjeng Østfoldinger (nærmere bestemt Haldensere) + Majorstuen = :no:

Men turen var i alt veldig fin og jeg blir glad å tenke på den. Altså turen i seg selv, ikke fangeleirene :p

 

Vi fikk også noen timer ekstra i Krakow siden bussen vår streika. Vi fikk ingen fancy splitter ny buss med navigasjon osv som Majorstuen. Derfor kjørte vi oss vill også..

 

Haha, eg håper me slepp å dele buss med dei frå Eidsdalen (nabobygda/bitre fiendar), men heller med enten haramsøyingane eller nordlendingane. Kjipt om me må dele buss med masse folk me kjenner frå før. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...