anonymmmmmm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke skaffe deg noen i nærheten av deg da?Spotify gjør meg glad Jojo, eg har jo sjølvsagt det! Men her eg bur er det slik at ein må flytte for å gå på videregåande, så eg saknar venene mine som er to og eitt år eldre enn meg, sidan dei no bur på hybel, medan eg fortsatt er stuck i kjedelege Geiranger. Endret 31. oktober 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Portishead, Petterøe's blanding 3 og senga mi. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 at det er lørdag i morgen og jeg skal ut Lenke til kommentar
greiven Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Slenger meg på den, Mantoius Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Øvelseskjøre ned til Apple butikken for se på nye iMac Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Halloween Nytt album fra Nebular Spool Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hadde en skikkelig deilig kveld på en club på byen i natt. Hjalp en kamerat med selvtillit, og hvordan han bør approache damer, takle avslag, at han ikke bør tenke og bare BAM! Og diverse. At han egentlig bare trenger å ha det ARTIG. Og han sa det var den beste kvelden han noensinne har hatt på byen. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA etter 5 timers leting fant jeg endelig wow kodebrikka mi...den lille ille duste brikke Endret 31. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Å kjære vene, da ble det ikke noe halloweenparty på deg nei Har rydda rommet! Sånn halvveis i hvertfall Endret 31. oktober 2009 av W202 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Drikke idag Jeg drikker nå hver dag. Ser ikke helt hva som er så stort med det. Kanskje litt gøyere for folk i Afrika, men her i Norge regner jeg vel med at alle drikker når de vil, noe som er tilnærmet hver dag (?). Æ bare tullår. edit: OT: At ingen har kommet å ringet på døra enda er en lettelse Endret 31. oktober 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 ble litt glad for jeg fant ett gravlys ,slik at jeg kan tenne lys ved mormoren til kjæresten sin grav Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 At bikkja stopper alle unger fra å banke på døra i dag. *Unger kommer løpende* *BJEFFING* *Skriking fra unger som løper vekk i skrekk* Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Sitte i godstolen med episoder av Seinfeld og 3 ulike retter med kinamat Endret 31. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 At bikkja stopper alle unger fra å banke på døra i dag. *Unger kommer løpende* *BJEFFING* *Skriking fra unger som løper vekk i skrekk* Det hjelp ikkje her. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 At bikkja stopper alle unger fra å banke på døra i dag. *Unger kommer løpende* *BJEFFING* *Skriking fra unger som løper vekk i skrekk* Det hjelp ikkje her. Skaff deg en større hund. Eller bare koble ut ringeklokka Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 At bikkja stopper alle unger fra å banke på døra i dag. *Unger kommer løpende* *BJEFFING* *Skriking fra unger som løper vekk i skrekk* Det hjelp ikkje her. Hunden vår ville inn nå da, så vi skrudde av lyset ute og i gangen og skrudde av ringeklokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå