Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Når jeg snakker med jenter som har liten selvtilit os.v. Den gleden de får av et komplimang. så utrolig glade de blir og jeg får den følelse at jeg gjør noe posetivt :D
De fleste jeg kjenner med skikkelig dårlig selvtillit tar rett og slett ikke i mot komplimenter. Så. Jeg tror du har deg noen dyktige fiskere på msn.
Hun sa uteligger, ikke narkovrak.

 

Det som gjør meg glad er at det snart er mandag! Mandag = The Cure-konsert. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempefint vær i dag og jeg og typen har gått kjempelang tur sammen :D I kveld skal vi spise taco , og jeg har fått bilder av valpen jeg skal hente i sverige i mars :love:

 

EDIT: Og at typen glemte å låse døra til badet når han gikk i dusjen etterpå, og at jeg skremte vettet av han med masken slik jeg har tenkt på lenge

post-90636-1202573509_thumb.jpg

Endret av L_C
Lenke til kommentar
EDIT: Og at typen glemte å låse døra til badet når han gikk i dusjen etterpå, og at jeg skremte vettet av han med masken slik jeg har tenkt på lenge

Du er ond!

 

Jeg vet det! Det begynner å bli noen timer siden nå, men i sted begynte jeg å skakkle med tanken på episoden . Enda artigere å tenke på hevnen som MÅ KOMME. Jeg liker å bli skremt jeg.

Lenke til kommentar
Jeg vet det! Det begynner å bli noen timer siden nå, men i sted begynte jeg å skakkle med tanken på episoden . Enda artigere å tenke på hevnen som MÅ KOMME. Jeg liker å bli skremt jeg.

Åhåhåhå, du fjortjener så hevn :wee:

Jeg har mine ideer om det hadde vært meg, men får være med det :)

Lenke til kommentar

typen helte ei bøtte iskaldt vann over meg mens jeg dusja. Det var jo litt artig :innocent: Jeg synes alt slik som kan få noen til å le er kjempetrivelig , og det inkluderer ting som går ut over meg selv.

 

Jobben min gjør meg glad for tiden. Det er første gang jeg har fått skikkelig "fy søren som jeg digger jobben min"-følelse . I Like!

Lenke til kommentar
typen helte ei bøtte iskaldt vann over meg mens jeg dusja. Det var jo litt artig :innocent: Jeg synes alt slik som kan få noen til å le er kjempetrivelig , og det inkluderer ting som går ut over meg selv.

 

Jobben min gjør meg glad for tiden. Det er første gang jeg har fått skikkelig "fy søren som jeg digger jobben min"-følelse . I Like!

Sånne uskyldige spøker er bare morro da, men når de går over til mer enn "Åååh"-spøker så er det bare stress :wee: .

 

Hva jobber du som?

Lenke til kommentar

Jeg er kontorleder/økonomiansvarlig på en videregående skole :ph34r:

 

EDIT: Grunnen til at jeg har sånn digger-jobben min følelse for tiden er fordi det har vært så utrolig mye nytt å lære som jeg ikke kunne fra før. (lønn/budsjett/regnskap ++ ) Og det er fantastsk deilig når du føler at du mestrer noe nytt :)

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Jeg er kontorleder/økonomiansvarlig på en videregående skole :ph34r:

Og det er fantastsk deilig når du føler at du mestrer noe nytt :)

Ojoj, håper det ikke er for skolen min :innocent:

 

Å mestre noe nytt må seriøst være noe av det beste som finns, føle at man kan mer enn "mannen i gata" er den beste følelsen en kan tenke seg!

Lenke til kommentar
*lalala spill lallala *

Kortvarig glede. Å føle seg smart er så mye bedre :yes:

Å kunne noe ingen i nærheten kan :D

 

Jeg er overlegen på hunderaser da . Det er jo litt koselig når folk blir imponert av det.. og jeg var overlegen når det gjaldt gamlejobben min (nætkomm kundesærvis) Men bortsett fra det... jeg sitter ikke akkurat å kan svare riktg på alle spørsmålene i "vil du bli milionær"

Lenke til kommentar
Jeg er overlegen på hunderaser da . Det er jo litt koselig når folk blir imponert av det.. og jeg var overlegen når det gjaldt gamlejobben min (nætkomm kundesærvis) Men bortsett fra det... jeg sitter ikke akkurat å kan svare riktg på alle spørsmålene i "vil du bli milionær"

Noen av oss kan dessverre mer enn gjennomsnittet (ikke at jeg kan så forbanna mye) om fysikk, ikke at det hjelper oss ihverdagen :!:

 

For å være nogenlunde on topic. Jeg like at TV'en står på for å lage lyd og føles som det ikke er heeelt tomt.

Lenke til kommentar

At jeg har startet å trene styrke, og jeg begynner å se resultatene allerede nå å følger av det så har selvtiliten steget til værs. :)

 

+ at jeg begynner å komme overens med søstara mi, Jeg er 16 og hun er 18. og vi kjenner hverandre knapt. Vi bor i samme hus ...

 

Livet er herlig!

Endret av Sno
Lenke til kommentar

AT jeg nå begynner å se forskjell på vekta, etter trening og sunt kosthold med kaloriunderskudd. Da får jeg lyst til å gjøre det videre. Hadde vekta vært det samme, hadde jeg nok gitt opp! :)

 

Ikke det at jeg er så feit, men det henger litt på magen. :)

 

Noe som også gjør meg glad er sangene til Red hot chili peppers. Musikken dems er bare himmelsk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...