iSimen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At det er OD i morra, eller med andre ord en fridag! Bryr meg fint lite om handikappede i Afrika. Lenke til kommentar
friflyt1 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 OD dag i morgen ja. Vi hadde et interesant besøk fra Mocambique. Hun gikk i 9.kl og hadde med seg en tolk, veldig iinteresant der vi i salen fikk stille henne direkte spørsmål:) Gjorde meg både glad og trist.. glad fordi vi bidrar til å hjelpe slike som henne og trist når vi fikk høre hvordan forholdene der var fra en tårevåt 9.kl fra Mocambique. Ellers er jeg glad fordi vi er ferdig med nynorsk heldagsprøve og jeg liker ikke det språket!! Nå skal det trenes! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 friflyt1; Hu hadde vi og! hu var Delvis blind, right? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At det er OD i morra, eller med andre ord en fridag! Bryr meg fint lite om handikappede i Afrika. skal man ikke jobbe inn en sum da? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei , man betaler 300kr for en fridag, ganske drøy pris egentlig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 skal man ikke jobbe inn en sum da? Man skal levere inn en sum. Om en tar 200 fra egen lomme, eller selger boller whatever spiller ingen rolle. Penger er penger. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 personen som sa at svineinfluensaen ikke ville påvirke.. ja ser jo det idag. haha. RIP Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er det gyldig med blodpenger på OD-dagen? Fra spøk til revolver så fikk jeg heldigvis en avtale med de jeg er utplassert hos. Våres penger går til gatebarn i Ukraina. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At det er OD i morra, eller med andre ord en fridag! Bryr meg fint lite om handikappede i Afrika. skal man ikke jobbe inn en sum da? Pøh, tar heller fravær enn å betale 300 kr for en sak jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har søkt om å få annulert dette året og gjort det om til et friår. Herregud... Så deilig det skal bli med litt mer jobbing i stedet. Mister du ikke et år av skolegangen du har krav på hvis du slutter etter 1. oktober? Ellers er jeg glad fordi vi er ferdig med nynorsk heldagsprøve og jeg liker ikke det språket!! Hvis norsk ikke er morsmålet ditt kan du søke om å få fritak. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 At det er OD i morra, eller med andre ord en fridag! Bryr meg fint lite om handikappede i Afrika. skal man ikke jobbe inn en sum da? Pøh, tar heller fravær enn å betale 300 kr for en sak jeg ikke bryr meg om. så lurt.... var dum nok til å arbeide for de jeg :/ 300 kr der så og si ingenting kommer dit de skal.. gjør meg glad at jeg skal se nye Michael Jackson filmen om 2 timer og at jeg har handlet scrapbooking ting for 600 kr i dag Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 1 - At jeg tok meg tid til å pakke sammen hovedkortet og pakke det ned til å sendes tilbake, samt orket å sette det gamle i. 2 - At det er så og si fri imorgen. 3 - Jeg har nok av serier å godte meg med 4 - ???? 5 - At det snart er helg igjen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Pøh, tar heller fravær enn å betale 300 kr for en sak jeg ikke bryr meg om. så lurt.... var dum nok til å arbeide for de jeg :/ 300 kr der så og si ingenting kommer dit de skal.. Det stemmer, noen ungdommer her i landet eier virkelig solidaritet, medynk og innsatsvilje. Jeg skal rake løv hos en nabo. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg blir glad av alle de kule folkene i Natur & Ungdom! Virkelig en god idé å melde seg inn der, kjempekjekt! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 MJ TII som jeg så istad. OMG, AMAZING.. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) hadde en awesome svømmeøkt i dag Endret 29. oktober 2009 av Sno Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg blir glad av alle de kule folkene i Natur & Ungdom! Virkelig en god idé å melde seg inn der, kjempekjekt! GJØR DET! Vi er trivelige folk. Hvor bor du, forresten? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 MJ TII som jeg så istad. OMG, AMAZING.. den har jeg sett må også....så fantastisk bra film Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Jeg blir glad av alle de kule folkene i Natur & Ungdom! Virkelig en god idé å melde seg inn der, kjempekjekt! Prøver du å snikreklamere for den syrete gjengen der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå