Hyperio Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Men du får ikke mer sexy høyttalere enn BeoLab 5! Du sa hva? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Haha, genialt sted for input og output da. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men du får ikke mer sexy høyttalere enn BeoLab 5! Du sa hva? Hvor får jeg kjøpt den? Jeg er glad for at jeg er invitert på halloweenfest på lørdag. Jeg føler at jeg er tatt godt imot i byen etter at jeg flyttet hit for tre måneder siden. Problemet mitt er at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Å våkne opp altfor seint, for så å finne ut at klokka skulle stilles en time tilbake i natt var en hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 At jeg tok negerkrem i håret. Nå er håret mitt helt rett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 negerkrem er hva? <_< Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gleder meg faktisk til å begynne uken i morgen. Tror det må være noe galt med meg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er ganske sikker på at det er det. OnTopic: Dope gjør meg glad Die motherfucker, die motherfucker die! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 negerkrem er hva? <_< Krem du putter i håret en times tid. Svir som faen i hodebunnen og der det kommer til. SÅ skylder du det ut, voila. Chinese hår. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg gleder meg også til å begynne i morgen. Jeg har tilbud om å være igjen i Trondhjem og skippe skolen for å henge med noen venninner, og vanligvis ville jeg gladelig gjort det, men akkurat nå føler jeg veldig sterkt for å ta toget som går hjemover litt over sju for å være på plass til første time. Go figure Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 negerkrem er hva? <_< Krem du putter i håret en times tid. Svir som faen i hodebunnen og der det kommer til. SÅ skylder du det ut, voila. Chinese hår. Hm, kunne tenkt meg noe sånt egentlig. Hvor får man tak i det? Evt. navn? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 En kompis som har det, den heter visst Revlon Realistic, han skaffet det fra en sånn en afro frisørsalong. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fikk bank kort fra nordea i posten igår og det har sånn kort nummer forann så jeg får handla på nette. Gleder meg så sykt! og får snart inn et par tusen så kommer til og bli en del handel på ebay og amazon. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. Høres mer ut som LSD-land, spør du meg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 negerkrem er hva? <_< Krem du putter i håret en times tid. Svir som faen i hodebunnen og der det kommer til. SÅ skylder du det ut, voila. Chinese hår. Jeg tror det er noe galt med negerkremen din. Kina ligger i Asia. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja? Har du ikke sett chinese hår før? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal ha 4 timer Iron Shirt Qi Gong i morra! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kanskje mer skremmende enn hyggelig; plutselig var jeg på mest aktiv-listen for i dag...Ser man på antall innlegg veid opp til at jeg registrerte meg i går, kan man kanskje regne ut at jeg på grunn av influensa ikke har noe annet sted å være enn foran laptopen Gjør det deg glad ? virka ikke sånn. Men hvordan ser du den listen ? hvem som er mest aktiv. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Forumkos i helga og Muse live i Spektrum. Jeg kan dø lykkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå