Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er i disneyland jeg er i disneyland

jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo

jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland

En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. :wee:

Lenke til kommentar
Men du får ikke mer sexy høyttalere enn BeoLab 5! :)

Du sa hva?

bobturek.jpg

Hvor får jeg kjøpt den?

Jeg er glad for at jeg er invitert på halloweenfest på lørdag. Jeg føler at jeg er tatt godt imot i byen etter at jeg flyttet hit for tre måneder siden.

Problemet mitt er at jeg ikke aner hva jeg skal ha på meg.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også til å begynne i morgen.

Jeg har tilbud om å være igjen i Trondhjem og skippe skolen for å henge med noen venninner, og vanligvis ville jeg gladelig gjort det, men akkurat nå føler jeg veldig sterkt for å ta toget som går hjemover litt over sju for å være på plass til første time. Go figure :p

Lenke til kommentar
jeg er i disneyland jeg er i disneyland

jeg er i disneyland jeg er i disney land disneyland jeg er i disneyland, karuseller jeey gøy, tror jeg tar tømmerenne, disneyland er gøy woooo

jeg er i disneyland her er det gøy wooo jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland jeg er i disneyland

En bekjent som jeg mistenker for å ha vært på fjortisfylla. Gjorde meg igrunn ganske glad. :wee:

Høres mer ut som LSD-land, spør du meg.

Lenke til kommentar
Kanskje mer skremmende enn hyggelig; plutselig var jeg på mest aktiv-listen for i dag...

Ser man på antall innlegg veid opp til at jeg registrerte meg i går, kan man kanskje regne ut at jeg på grunn av influensa ikke har noe annet sted å være enn foran laptopen :wallbash:

Gjør det deg glad ? :p virka ikke sånn. Men hvordan ser du den listen ? hvem som er mest aktiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...