Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med ABBA-konserten. Det gjekk ganske bra også. No drikk eg julebrus (ja, det er for tidleg, men eg klarer ikkje motstå fristelsen) og skal slappe av resten av kvelden. Har vore på farta sidan klokka åtte i dag tidleg, og dei siste to timane var i tillegg på ei varm scene - med høge helar. Men alt i alt ein vellykka dag. Blomster fekk eg også. Og i morgon skal eg ete kake. :wee:

Endret av -Maråk-
Lenke til kommentar
Slikt som strøm og toalett er noe tull! :fun:

Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk.

Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must.

Jeg er enig i at en hytte skal være varm og behagelig. Men den må ikke ha tempursenger eller flatskjerm fra B&O. Her håper jeg du tuller, og at du ikke faktisk briefer over det faktum at din familie er over gjennomsnittet velstående.

Dessuten, mitt inntrykk at B&O er at man overbetaler. Man får langt bedre TVer og hjemmekinosystemer fra andre merker, som også etter min mening ser bedre ut, hvis en for eksempel kjøper Sony, Samsung, Pioneer eller noe lignende. Men så er gjerne B&O et merke som sikter seg inn mot rike kunder, og ikke entusiaster. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...