Datasmurf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Konsert med Null$katte$nyterne, følelsen av å være døv og stum og alt, er en flott start på bursdagen min Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ryddig og ren leilighet. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Mobilen min overnatta på eit jorde i natt og er fortsatt i live. Men den mobilen tåler det meste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Sitter på toget til Trondhjem, er våken, ikke sulten, og er klar for å kjøpe meg forsterker og høyttalere =D Og i kveld skal jeg på Gåte-konsert, denne dagen blir så bra! Og så fikk jeg for en gangs skyld noe jeg trengte i gave av bestekompisen min ... En vinkjøler! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Gratulerer Nyhus (forventer takk uansett!). takker Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Broren min har bursdag i dag, så da blir det kake Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Yaaaaaay, søskenbarnet mitt fant overføringskabelen til TLF`en min Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Broren min har bursdag i dag, så da blir det kake Vi vant et kakelotteri, så det blir kake på meg også i dag. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 på vorse og ut på byen med gamle kompisgjengen gjør meg glad Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At jeg begynner å se veldig slank ut i forhold til før Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ferdig med ABBA-konserten. Det gjekk ganske bra også. No drikk eg julebrus (ja, det er for tidleg, men eg klarer ikkje motstå fristelsen) og skal slappe av resten av kvelden. Har vore på farta sidan klokka åtte i dag tidleg, og dei siste to timane var i tillegg på ei varm scene - med høge helar. Men alt i alt ein vellykka dag. Blomster fekk eg også. Og i morgon skal eg ete kake. Endret 24. oktober 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og i morgon skal eg ete kake. Kake? I can has? Pinnekjøtt gjør meg glad Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 llama song gjør meg glad Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must. Jeg er enig i at en hytte skal være varm og behagelig. Men den må ikke ha tempursenger eller flatskjerm fra B&O. Her håper jeg du tuller, og at du ikke faktisk briefer over det faktum at din familie er over gjennomsnittet velstående. Dessuten, mitt inntrykk at B&O er at man overbetaler. Man får langt bedre TVer og hjemmekinosystemer fra andre merker, som også etter min mening ser bedre ut, hvis en for eksempel kjøper Sony, Samsung, Pioneer eller noe lignende. Men så er gjerne B&O et merke som sikter seg inn mot rike kunder, og ikke entusiaster. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis man er rik kjøper man ikke B&O, da kjøper man Loewe Ser bedre ut i tillegg til bedre lyd. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Men du får ikke mer sexy høyttalere enn BeoLab 5! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis man er nyrik kjøper man seg forsterker med kjølefinner i rent sølv, som er både støpt under fullmåne, og kuldebehandlet med flytende nitrogen. ^^, Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 At jeg er full, samme som sist helg, egentlig. Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kanskje mer skremmende enn hyggelig; plutselig var jeg på mest aktiv-listen for i dag... Ser man på antall innlegg veid opp til at jeg registrerte meg i går, kan man kanskje regne ut at jeg på grunn av influensa ikke har noe annet sted å være enn foran laptopen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå