Pentumsmart Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Enig med Zarac. Vi har en liten hytte som ligger ved mjøsa litt oppi fjellet/skogen. Har kun en liten TV, ikke noe annet. Mange av kompisene mine har 50 tommere, pc, internett og alt av ting man skal bruke hjemme. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du internett og pc på hytta? Da er det ikke ei hytte, men et feriehus. Har bærbar hjemmefra og internett... hmm sist jeg sjekket var vi i 2009. Sist jeg skjekket er hytte uten sterøøm o. - kanskje solcellepanel , men thats it! Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. yeah! Thats how we got it! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jag ser på Simpsonsavsnittet med Norskar. :!: Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Har du internett og pc på hytta? Da er det ikke ei hytte, men et feriehus. Har bærbar hjemmefra og internett... hmm sist jeg sjekket var vi i 2009. Ikke noe big deal det der da,vi har flatskjermer,pc og internett på hyttene vi også. En laptop hjemmefra kombinert med mobilt bredbånd så har man internet hvor enn man befinner seg,så sant det finnes dekning. Endret 23. oktober 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Ikke noe big deal det der da,vi har flatskjermer,pc og internett på hyttene vi også. En laptop hjemmefra kombinert med mobilt bredbånd så har man internet hvor enn man befinner seg,så sant det finnes dekning. Det er med andre ord ikke ei hytte, det er et sommerhus. To vidt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du internett og pc på hytta? Da er det ikke ei hytte, men et feriehus. Har bærbar hjemmefra og internett... hmm sist jeg sjekket var vi i 2009. Ikke noe big deal det der da,vi har flatskjermer,pc og internett på hyttene vi også. En laptop hjemmefra kombinert med mobilt bredbånd så har man internet hvor enn man befinner seg,så sant det finnes dekning. Nettopp! Slikt er ikke noen big deal... de alle fleste har det slik. Enten så prøver folk å tviholde på "tradisjonene" eller så bruker de "tradisjonene" som argumenter for at de selv ikke har det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 men du skaper ikke akkurat venner ved å være arrogant. You said it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Godt å være tilbake på forumet, en hel uke på sikkerhetskurs! HUET: Endret 23. oktober 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Awzm! Gleder meg til jeg skal på sikkerhetskurs dog uten helivelt-øvelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den var sykt rå! Dere på maritimt tar IMO60 ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vi skal ta IMO60 ja. Får dog mest sannsynlig en tur i helikopter da. Blir plukket opp fra en redningsflåte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Nettopp! Slikt er ikke noen big deal... de alle fleste har det slik. Enten så prøver folk å tviholde på "tradisjonene" eller så bruker de "tradisjonene" som argumenter for at de selv ikke har det. Har ikke noe med tradisjoner å gjøre, det har med kos å gjøre. Det er ikke noe poeng å dra på "hytta" om hytta er lik som huset. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 flame i en warez forum som er blitt ødelagt >< Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 flame i en warez forum som er blitt ødelagt >< Okei, den setningen skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Bursdag i dag \o/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 gratulerer med dagen Nyhus Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Takk takk =) edit: Takka gjelder til alle som gratulerer, så jeg slipper å skrive flere takk-poster Endret 23. oktober 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Gratulerer Nyhus (forventer takk uansett!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå