Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du internett og pc på hytta? Da er det ikke ei hytte, men et feriehus.

Har bærbar hjemmefra og internett... hmm sist jeg sjekket var vi i 2009.

Sist jeg skjekket er hytte uten sterøøm o. - kanskje solcellepanel , men thats it!

Slikt som strøm og toalett er noe tull! :fun:

Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk.

yeah! Thats how we got it!

Lenke til kommentar

Ikke noe big deal det der da,vi har flatskjermer,pc og internett på hyttene vi også.

En laptop hjemmefra kombinert med mobilt bredbånd så har man internet hvor enn man befinner seg,så sant det finnes dekning.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Ikke noe big deal det der da,vi har flatskjermer,pc og internett på hyttene vi også.

En laptop hjemmefra kombinert med mobilt bredbånd så har man internet hvor enn man befinner seg,så sant det finnes dekning.

Det er med andre ord ikke ei hytte, det er et sommerhus. To vidt forskjellige ting.

Lenke til kommentar

Nettopp! Slikt er ikke noen big deal... de alle fleste har det slik. Enten så prøver folk å tviholde på "tradisjonene" eller så bruker de "tradisjonene" som argumenter for at de selv ikke har det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Godt å være tilbake på forumet, en hel uke på sikkerhetskurs!

HUET:

img5534j.jpg

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Nettopp! Slikt er ikke noen big deal... de alle fleste har det slik. Enten så prøver folk å tviholde på "tradisjonene" eller så bruker de "tradisjonene" som argumenter for at de selv ikke har det.

Har ikke noe med tradisjoner å gjøre, det har med kos å gjøre. Det er ikke noe poeng å dra på "hytta" om hytta er lik som huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...