Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller en kassettspiller med 80tallsmusikk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Eller en kassettspiller med 80tallsmusikk Som går på batterier :| Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jaja, batterier selvfølgelig. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Trance gjør meg... Hmm. Det gjør meg så glad at jeg vil dø for så mye følelser kan ikke ha plass i en kropp. Nei men seriøst, jeg flyr av det. Endret 23. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Amerikansk fotball! Endret 23. oktober 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must. Du er tydeligvis alt for bortskjemt. Hvorfor blir du ikke bare hjemme? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Danger gjør meg glad! Endret 23. oktober 2009 av Überadri Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Slikt som strøm og toalett er noe tull! Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk. Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must. Du er tydeligvis alt for bortskjemt. Hvorfor blir du ikke bare hjemme? Velkommen til år 2000. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så derfor skal alle hytter ha alt det utstyret du har hjemme, pluss mer til? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så derfor skal alle hytter ha alt det utstyret du har hjemme, pluss mer til? Nei, men hvorfor gjøres det negativt at noen ikke følger "tradisjoner"? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg fikk cde-en jeg estilte i posten i dag (Across the dar 2disc speciaal edition) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Snart Nytt-på-nytt. Off topic: Irriterer meg at DSG gjør et stort nummer gjør et stort nummer ut av at foreldrene hans tjener mye. Jeg bor i Bærum og foreldrene mine tjener syvsifret men det er ikke noen vits å gjøre det store utav det med å poste noe materielt/ pengerelatert på hver side? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Snart Nytt-på-nytt. Off topic: Irriterer meg at DSG gjør et stort nummer gjør et stort nummer ut av at foreldrene hans tjener mye. Jeg bor i Bærum og foreldrene mine tjener syvsifret men det er ikke noen vits å gjøre det store utav det med å poste noe materielt/ pengerelatert på hver side? Virket som du prøvde å gjøre noe utav det nå... Vi bor i Norge, hvem har ikke penger idag... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Prøvde å få fram et poeng med at man ikke trenger å poste om penger i hvert innlegg. Men whatever. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Prøvde å få fram et poeng med at man ikke trenger å poste om penger i hvert innlegg. Men whatever. Sist jeg sjekket bodde jeg i et fritt land. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Prøvde å få fram et poeng med at man ikke trenger å poste om penger i hvert innlegg. Men whatever. Sist jeg sjekket bodde jeg i et fritt land. Ja så klart, men du skaper ikke akkurat venner ved å være arrogant. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nytt på nytt gjør meg glad Woot, post 10000 Endret 23. oktober 2009 av Mondania Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Har du internett og pc på hytta? Da er det ikke ei hytte, men et feriehus. Jeg er enig. Hva er vitsen med å ha hytte hvis man skal dra med seg PC og internett? Man drar til hytta for å leve primitivt og slappe av, ikke gjøre det man ellers gjør hjemme. Men hver enkelt får bestemme selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå