Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slikt som strøm og toalett er noe tull! :fun:

Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk.

 

Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must.

Lenke til kommentar
Slikt som strøm og toalett er noe tull! :fun:

Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk.

 

Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must.

Du er tydeligvis alt for bortskjemt. Hvorfor blir du ikke bare hjemme?

Lenke til kommentar
Slikt som strøm og toalett er noe tull! :fun:

Ja for faen. Ei hytte skal være kald, ubehagelig, med harde senger, utedass og stearinlys. Batteridreven radio er det eneste godtatte innen elektronikk.

 

Ei hytte skal være varm, behagelig med tempur senger, svært bad og flombelysning. Flatskjerm av Bang & Olufsen er selvfølgelig et must.

Du er tydeligvis alt for bortskjemt. Hvorfor blir du ikke bare hjemme?

 

Velkommen til år 2000.

Lenke til kommentar
Snart Nytt-på-nytt.

 

Off topic: Irriterer meg at DSG gjør et stort nummer gjør et stort nummer ut av at foreldrene hans tjener mye. Jeg bor i Bærum og foreldrene mine tjener syvsifret men det er ikke noen vits å gjøre det store utav det med å poste noe materielt/ pengerelatert på hver side?

 

Virket som du prøvde å gjøre noe utav det nå... Vi bor i Norge, hvem har ikke penger idag...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...