edge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så til den tradisjonelle fredagsspammen: Det er FREDAG !!!!!!!! Støttes! Er også hyggelig å få lønn Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Weeee! Laptopen min kan ramle baklengs fra sofaen. Treffe betonggulvet fra ca 1 meters høyde og overleve uten og knuse skjerm eller føkke hardisken Småsjokk og våkne av at laptopen ligger på gulvet , jeg blir bare glad når elektronikk tåler og få litt juling Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heelg! Hvor lenge er det til vinterferien? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så til den tradisjonelle fredagsspammen: Det er FREDAG !!!!!!!! +1 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heelg! Hvor lenge er det til vinterferien? vinterferie for meg nå!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Heelg! Hvor lenge er det til vinterferien? vinterferie for meg nå!! Heldiggris! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tanken på at jeg skal ut og feire søss' 18-årsdag i Trondhjem i morra gjør meg glad. Endelig har jeg noen å gå ut med når kompisene mine ikke orker Selv om bæra er 4 år yngre enn meg, er det kos uansett. Vi er så like atteh ^^ Har jeg flaks, får vi med typen hennes også, han liker jeg godt Og så har ei venninne invitert meg hjem til henne den uka det er hoppuke, for å mikse drinker til og ta bilder av henne. Kos ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Når er det vinterferie for ungdomskolen i Oslo? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Snart mandag folkens Er det noe å rope hurra for? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg får noe i posten i morra, som jeg har gleda meg til lenge. ye bakhøyttalere og senter som er 100 ganger bedre enn det jeg bruker nå. Gleder meg som en unge på lille julaften. Skal faktisk stå opp litt tidligere enn jeg pleier å gjøre i helgene i morgen, så jeg kan ta i mot pakka selv. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Schnell, Kalvegodt og Saluttknall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når jeg snakker med jenter som har liten selvtilit os.v. Den gleden de får av et komplimang. så utrolig glade de blir og jeg får den følelse at jeg gjør noe posetivt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg og en kompis kjøpte mat og en cola til en uteligger idag. Også gav vi kan en hundrings. Og seriøst - ingenting i hele verdens kunne gi meg så mye som det smilet han sendte meg i retur. Fy faen. Aldri sett et menneske sette så pris på noe før. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg ble glad av å lese innlegget til Penis Trygve. Veldig snilt gjort! Edit: Jeg gleder meg til i morgen. Blir det Ok vær skal jeg ta med meg søskenbarnet mitt i stallen. Skal lære henne å ri. Elsker å være i stallen å få møkk under neglene og dårlig hårdag (pga hjelmen) Endret 9. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg og en kompis kjøpte mat og en cola til en uteligger idag. Også gav vi kan en hundrings. Og seriøst - ingenting i hele verdens kunne gi meg så mye som det smilet han sendte meg i retur. Fy faen. Aldri sett et menneske sette så pris på noe før. Herlig gjerning! De pengene gikk vel rett til narkotika elns. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Små ting pappa gjør kun fordi han har tid, men som frigjør meg fra mye arbeid: ) Endret 9. februar 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå