Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Marsvin q85Tq3C6Bcc Endret 3. juli 2007 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 -Mennesker som handler for så mye at jeg kan ringe sjefen og si at vi tok det dobbelte av budsjett. -Jordbær og is Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jordbær og is på jobben er absolutt noe som lysner en travel jobbdag! Spesielt når man han mange sjefer som bytter litt på å stikke og kjøpe til oss. Endret 5. juli 2007 av Killer_DT Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jordbær <3 - Alt kan hjelpe med jordbær! =D Å sitte ute i en varm sol dag og spise en iskrem ^^ Å greie å lage en superduper tegning =D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Når folk skryter av meg eller sier jeg har gjort en god jobb med noe. Det blir jeg alltid skikkelig glad for Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Når folk skryter av meg eller sier jeg har gjort en god jobb med noe. Det blir jeg alltid skikkelig glad for 9012611[/snapback] For et bra innlegg Snublefot! Keep em coming Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Glad for at hverken mutter eller fatter skal til syden i år. Så jeg slipper maset om å bli med. Jeg hater syden. 8977140[/snapback] Det er vel forskjell på syden også...? Nei, men nå skal jeg ikke kverulere Blir faktisk i godt humør av å lese denne tråden. Når jeg leser "Ting som irriterer så grenseløst"-tråden blir jeg bare irritert Men litt on-topic: Blir glad av at jeg har bursdag i morgen, og at jeg skal på en fire uker lang ferie i morgen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Når folk skryter av meg eller sier jeg har gjort en god jobb med noe. Det blir jeg alltid skikkelig glad for 9012611[/snapback] For et bra innlegg Snublefot! Keep em coming 9012659[/snapback] Hehe, du fikk fram et smil oss meg, så takk takk. Dette gjorde meg litt glad Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) At jeg kom inn på musikk-linja i dag! Endret 6. juli 2007 av Blikeng91 Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 I dag morres våknet jeg til fuglekvidder. Det gjorde meg glad. Så drakk jeg en halv liter melk. Det gjorde meg glad. Etter det tok jeg et vellfortjent dobesøk. Det gjorde meg glad. Resten av dagen har jeg ikke gjort annet enn å sitte i solen og lest tegneserier. Nå er jeg glad. Denne tråden gjorde meg også glad. Jeg sovnet til fuglekvitter i dag, det gjorde meg ikke så glad...jeg er glad for at jeg klarte og stå opp tidlig i dag, nå blir ikke døgnrytmen så fucked lenger.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er straks helg. Herlig! En ting som gjorde meg veldig glad var at et par personer på Hovefestivalen bestemte seg for å lage klemmebom. For å passere måtte du få en klem av en av de personene som sto der. Hvem sier vel nei? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, OML, kom over den jeg også. Det gjorde meg jo litt glad. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ferien til Tunisia jeg skal ha om litt over en uke, alle pengene jeg kommer til å tjene på den fantastiske sommerjobben min, sola og varmen i nord, og regnet i sør (), og at kjæresten min kommer på besøk om en måned Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg fikk nettopp en telefon fra Schenker, de sa at Dell XPS m1710en min har komt =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fri fra jobben etter å ha jobbet 12 dager i strekk <3 Lenke til kommentar
morra Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fri fra jobben etter å ha jobbet 12 dager i strekk <3 9016212[/snapback] Det hjelper på humøret med ferie etter bare 10 dager også Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 At jeg skal gifte meg i dag! Klokken 1300 braker det løs! Veldig lite nærver egentlig. Jeg tenker vel mest på talen jeg skal holde, men det gjør meg hellir ikke særlig nærvøs. Jeg trodde jeg skulle være nærvevrak i dag, men utrolig nok er jeg 99% rolig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bare vent, det kommer nok Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg får jentebesøk om sånn typ 28 timer! Det er digg det! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg skal rydde opp i kabinettet mitt, da blir jeg sikkert glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå