Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er litt morro å snoke ja. Jeg vil også helst ha dem bort, men litt underholdene er det jo. Likte også den lille selvmotsigelsen du hadde i teksten din der.

Jeg mente det ikke bokstavligtalt.

Joa, det kan jo være underholdende det. Særlig når du "eier" de som hele året har gått å skrytt på seg ei fet inntekt.

Lenke til kommentar
Man skal dog ikke stole blindt på disse skattelistene,de er ikke fullstendige og korrekte.De gir en pekepinn om hvordan vedkommendes økonomi ligger an,men ikke noe mer.

Oi, har du hvor har du fått tak i denne informasjonen? :roll:

Men nok uff tuppic.

Jeg skal øvelseskjøre i X5'n hele helga! :new_woot: Og imorgen skal jeg ha veiledningstimen slik at jeg kan avslutte trinn 2 på kjøreskolen! Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Man skal dog ikke stole blindt på disse skattelistene,de er ikke fullstendige og korrekte.De gir en pekepinn om hvordan vedkommendes økonomi ligger an,men ikke noe mer.

Oi, har du hvor har du fått tak i denne informasjonen? :roll:

Men nok uff tuppic.

Jeg skal øvelseskjøre i X5'n hele helga! :new_woot: Og imorgen skal jeg ha veiledningstimen slik at jeg kan avslutte trinn 2 på kjøreskolen! Gleder meg! :D

Det stemmer jo. Det er både feil (noe de fleste nettsteder som lar deg søke i listene informerer om), i tillegg til ting som utenlandsarbeid og mange andre metoder som kan for eksempel gjøre at det ser ut til at du tjener eller har mindre formue enn du faktisk har. Tommy Sharif har jo tydeligvis klart dette. De fleste vet at han er nokså rik, men står allikevel oppført med noen få millioner i formue og usle 150 000 i inntekt. Ellers kan vi se på Petter Stordalen som står med 0 i inntekt.

Lenke til kommentar
At jeg forhåpentlighvis snart har penger til å bo i Japan i ett år! :D Yatta!

YAMETE! Ohiri ga itai!

Nå skal du høre noe morsomt. Jeg leste akkurat responsen din (forsto den ikke), og tenkte på at jeg også skulle finne en setning på japansk. Så jeg søkte på en setning jeg husker jeg hadde lært en gang.

Du kan jo gjette hvilken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...