Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Stylet Firefox og nye ikoner til dock-en. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At spillet jeg har venta på siden i fjor høst en gang (Stoked), endelig har blitt sluppet ut i Europa og sendt til meg Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Slo pappa i håndbak! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skattelistene er ute! Men på en annen hånd så har familien gått ned med millioner... Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jada DSG, vi har fått med oss at familien din tjener millioner Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jada DSG, vi har fått med oss at familien din tjener millioner Ikke nå lengre tydligvis :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skattelistene er ute! : Hvorfor er det gledelig for deg? Elsker du å se hvor mye naboen tjener? Jeg finner det veldig tragisk med slike folk, og særlig når du skryter på familien dine flere millioner Jeg har allerede sjekka inntekten til de rike i familien min, men jeg skulle helt ha sett at de listene ikke lå ute på nett Når det er sagt. Min inntekt er så feil som en kan få det! :!: edit; dette kunne sikkert ha ligget under denne irritert tråden. Endret 21. oktober 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 laster ned et spill LOVLIG Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Og gratis! Så du slipper å være like rik og fantastisk som enkelte brukere her! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vi har en Islänning i vår skola. Hon gör mig glad, då hon hela tiden verkar extatisk över att befinna sig här. Igår tog hon en bild på en Arla mjölkförpackning, som hon tyckte var fin. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At jeg forhåpentlighvis snart har penger til å bo i Japan i ett år! Yatta! Jeg blir også glad når jeg har trent hardt Jeg ble også veldig glad da jeg endelig har kanselert alt som heter online spill, endelig får jeg tid til å gjøre alt det jeg egentlig har lyst til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At jeg forhåpentlighvis snart har penger til å bo i Japan i ett år! Yatta! YAMETE! Ohiri ga itai! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 At en som kom til Narvik i dag og holdt en forelesning om en eller annen fyr faktisk likte Narvik-Dialekten Barskt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har postcount så mye å si for folk? Runda 10k i går, og ble mer lei meg enn glad. Sånne kommentarer gjør meg litt glad Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har kjøpt min første blu-ray film, "The nightmare before christmas".Dog venter jeg fremdeles på spilleren,men gleder meg som en unge til å oppleve film i full HD. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Skattelistene er ute! : Hvorfor er det gledelig for deg? Elsker du å se hvor mye naboen tjener? Jeg finner det veldig tragisk med slike folk, og særlig når du skryter på familien dine flere millioner Jeg har allerede sjekka inntekten til de rike i familien min, men jeg skulle helt ha sett at de listene ikke lå ute på nett Når det er sagt. Min inntekt er så feil som en kan få det! :!: edit; dette kunne sikkert ha ligget under denne irritert tråden. Syns det er litt morro å snoke ja. Jeg vil også helst ha dem bort, men litt underholdene er det jo. Likte også den lille selvmotsigelsen du hadde i teksten din der. Men som vi vet, i Norge kan man ikke si en ting før man ha de misunnelige på nakken. Kommunist. Endret 21. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Det ringte en telefonselger-dude i dag, og spurte om jeg hadde 2 minutter. Jada, så hadde jeg vel det da. Såvidt. Det var en liten spørreundersøkelse, men så viste det seg at jeg fikk være med å prøvesmake en ny energidrikke, og jeg får 150 kroner for det. Wooheey. Karma. Endret 22. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skattelistene er ute! : Hvorfor er det gledelig for deg? Elsker du å se hvor mye naboen tjener? Jeg finner det veldig tragisk med slike folk, og særlig når du skryter på familien dine flere millioner Jeg har allerede sjekka inntekten til de rike i familien min, men jeg skulle helt ha sett at de listene ikke lå ute på nett Når det er sagt. Min inntekt er så feil som en kan få det! :!: edit; dette kunne sikkert ha ligget under denne irritert tråden. Syns det er litt morro å snoke ja. Jeg vil også helst ha dem bort, men litt underholdene er det jo. Likte også den lille selvmotsigelsen du hadde i teksten din der. Men som vi vet, i Norge kan man ikke si en ting før man ha de misunnelige på nakken. Kommunist. Det er ikke en selvmotsigelse når han ikke ELSKER å lese skattelistene. Man sjekker gjerne sin egen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det gleder meg at skattelistene feiler HARDT. http://skatt.na24.no/Search.asp?ID=3577107 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skattelistene er ute! : Hvorfor er det gledelig for deg? Elsker du å se hvor mye naboen tjener? Jeg finner det veldig tragisk med slike folk, og særlig når du skryter på familien dine flere millioner Jeg har allerede sjekka inntekten til de rike i familien min, men jeg skulle helt ha sett at de listene ikke lå ute på nett Når det er sagt. Min inntekt er så feil som en kan få det! :!: edit; dette kunne sikkert ha ligget under denne irritert tråden. Syns det er litt morro å snoke ja. Jeg vil også helst ha dem bort, men litt underholdene er det jo. Likte også den lille selvmotsigelsen du hadde i teksten din der. Men som vi vet, i Norge kan man ikke si en ting før man ha de misunnelige på nakken. Kommunist. Det er ikke en selvmotsigelse når han ikke ELSKER å lese skattelistene. Man sjekker gjerne sin egen. Har du øyne? "De rike i familien min" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå