Kokobananas Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg har funnet et sted å bo, der folkene virker hyggelige og greie. Og så er det litt ekstra artig at jeg skal bo med ei som heter Luna, når jeg selv heter Sol Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Moderatorene her inne gjør meg glad. de holder forumet ryddig...tusen takk Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At eg nettopp har bestilt 250 x YouFoundTheCard.com-kort medan V-maske er på veg i posten Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når du har trent i to timar og med god samvittigheit kan sette deg i sofaen og slappe av etterpå. Deilig kjensle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Saft, bønner og Null$katte$nylterne Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når du har trent i to timar og med god samvittigheit kan sette deg i sofaen og slappe av etterpå. Deilig kjensle. Har alltid god samvittighet idet jeg setter meg ned i sofaen - trent eller ikke trent. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det har ikkje eg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er glad for at jeg ikke ble kastet/sluppet/mistet fra andre etasjen, 4 - 5 meter høyt, på skolen i dag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er glad for at jeg ikke ble kastet/sluppet/mistet fra andre etasjen, 4 - 5 meter høyt, på skolen i dag. Er du ett mobbeoffer Zarac eller var det bare en vennlig "kødd"? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det derfor du ville vi skulle regne på 4 meters fall? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det er fint å vite hvor skadet jeg blir hvis jeg treffer bakken fra den høyden. Jeg er glad for at jeg ikke ble kastet/sluppet/mistet fra andre etasjen, 4 - 5 meter høyt, på skolen i dag. Er du ett mobbeoffer Zarac eller var det bare en vennlig "kødd"? Jeg er ikke et mobbeoffer. Det var to i klassen min som syntes det var morsomt å løfte meg opp og holde meg utenfor rekkverket i andre etasje på skolen. De køddet, men jeg var dritredd. Jeg synes ikke det var særlig vennlig. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Grønn te loada med sukker Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det er fint å vite hvor skadet jeg blir hvis jeg treffer bakken fra den høyden. Jeg er glad for at jeg ikke ble kastet/sluppet/mistet fra andre etasjen, 4 - 5 meter høyt, på skolen i dag. Er du ett mobbeoffer Zarac eller var det bare en vennlig "kødd"? Jeg er ikke et mobbeoffer. Det var to i klassen min som syntes det var morsomt å løfte meg opp og holde meg utenfor rekkverket i andre etasje på skolen. De køddet, men jeg var dritredd. Jeg synes ikke det var særlig vennlig. Shame on them! Jeg er glad fordi dagene på jobb ENDELIG går kjapt igjen . Kan nesten begynne å telle ned til ferie Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Under 9 uker igjen til juleferie Og lønning i dag Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At jeg gjorde det bra på innebandy treningen i dag, tror aldri jeg har stått så bra som jeg gjorde i dag Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 At eg nettopp har bestilt 250 x YouFoundTheCard.com-kort medan V-maske er på veg i posten Noen som skal drive litt Chanology i Stavanger eller? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Rett i koppen pasta + saft + ny episode av frustrerte fruer! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dexter og Pepsi Max NÅ! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Rett i koppen pasta + saft + ny episode av frustrerte fruer! Endret 20. oktober 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så mange minner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå