Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg får scooteren opp i 80 i nedoverbakke forbi husene til tre snut og det ikke er andre folk på veien blir jeg glad :D

Tørr asfalt og første gang jeg fyrer opp scooteren om sommeren og kjører fornøyd bortover flatmark på langtur i 40-45 km/t og lager stor kø (som jeg er snill og slipper forbi meg ganske ofte faktisk) og har glasscola i sekken og Pink Floyd på ørene, da blir jeg glad :)

Tanken på det gjør meg ganske glad også. Gleder meg til mai ^^

Lenke til kommentar

Ganske enkelt svar. For det har skjedd 2 ganger før. Måtte sende begge mopedene på visning og bytta til ogrinal dela og sendte dem inn. Ingen bot. Grunnen til at de kom på døra 2 ganger er at jeg har kjørt kansje litt fort i lia. og kjørt uten hjelm. og bråka på natta. Bare de hører lyden av moped så løper jo alle noboa ut og ringer snuten.

Ok en ting som gjør meg glad:

www.diskusjon.no :love:

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig.

Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake. Det er lov - om enn vanskelig - å ignorere troll.

I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '35' svar på allerede slettet innlegg.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...