€uropa Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg lo hardt av denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159063 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Å høre Pink Floyd live, de syke avslutningene og publikums-jubelen får deg garantert til å smile. Pink Floyd er bedre live enn i studio etter mine meninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ligge på sofaen å lytte på Mark Knopfler hele dagen, det gjør meg glad! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg lo hardt av denne tråden:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159063 Hahaha, leste første linja og begynte allerede og le Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Nybakte brownies gjør meg glad Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ut å kjøre firehjuling i sola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det var sykt godt med løvbiff, chips og bearnaisesaus til middag idag også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Brütal Legend og soundtracket dets =D Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Pink Floyd er bedre live enn i studio etter mine meninger. Protip: De fleste studio album nå for tiden blir helt ødelagt av komprimering og limiting, så det er ikke rart at de høres bedre ut live. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Å høre Pink Floyd live, de syke avslutningene og publikums-jubelen får deg garantert til å smile. Pink Floyd er bedre live enn i studio etter mine meninger. Pink Floyd er rimelig fett både live og studio, klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 True dat. Skulle ønske jeg kunne sett dem live før oppløsningen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kjørte hjem og holdt på å kjøre over et svært anleggsgjerde, og det var laget hindringer i veien for bil og buss. Fikk hindra en bil å kjøre over det, så jeg og han i bilen fikk rydda opp før bussene kom Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Uncharted 2 gjør meg glad! Elskbart spill Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kjørte hjem og holdt på å kjøre over et svært anleggsgjerde, og det var laget hindringer i veien for bil og buss. Fikk hindra en bil å kjøre over det, så jeg og han i bilen fikk rydda opp før bussene kom Hverdagshelt. Godt at det fortsatt er noen av dere igjen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Kjørte hjem og holdt på å kjøre over et svært anleggsgjerde, og det var laget hindringer i veien for bil og buss. Fikk hindra en bil å kjøre over det, så jeg og han i bilen fikk rydda opp før bussene kom Hverdagshelt. Godt at det fortsatt er noen av dere igjen. Verste jeg vet når ungdommen holder på slikt i sitt eget nabolag. Jeg kunne selvfølgelig bare ha kjørt forbi med min fremkommelige ATV, men da ville bilen bak ha truffet gjerde og det ville blitt trafikk på bussene. Kjekt å få skryt av politi og bussjåfører for en rask og sikker oppryddning Endret 17. oktober 2009 av DSG Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Snart ferdig med majesty 2 review Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bilen til mamma og pappa! Fy f*aen å deilig den er å kjøre! Gjett hvilken bil jeg skal kjøpe når de skal bytte Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Bilen til mamma og pappa! Fy f*aen å deilig den er å kjøre! Gjett hvilken bil jeg skal kjøpe når de skal bytte Mamma og pappa sin? (Jeg måtte bare ) Hvilken bil er det snakk om? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 jeg blir så glad av å dusje lenge på en søndags morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå