kris98 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har fått sendt av gårde det 'gamle' hovedkortet og skal hente det nye i morgen. Tidlig helg og skal møte en bekjent til uka. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Da jeg drømte at skolen min brant ned med alle lærere inne på skolen. til grunnen. bør jeg søke hjelp? xD Lenke til kommentar
iKent Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Takk:) Husker jg så nærbilde av feminist-norsk-læreren min sit annsikt bli sånn ribbe aktig. altså hun ble helt sånn crispy av flammene. digga meg så syyyykt;D Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 E gla' för vinterfuglarna som kvinner utanför fönstret. Ovanligt sent de sjunger i år. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har selv godt ned 5 kg og oppnådd økt muskelmasse Jeg har gjort akkurat det samme, bare stikk motsatt desverre Så lenge du er glad så! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Å ha gått ned 10 kilo på 4 uker Awesome! Gratulerer Jeg blir glad av The Strokes Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Family Guy og Cleveland show Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nytt dynetrekk og putevar + laken. Herlig <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nytt dynetrekk og putevar + laken. Herlig <3 Skal jeg love deg. Har begynt å bytte en gang hver tredde dag nå. Det er så smud. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Og nå stikker jeg ditt og luller i noen timer. natta Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Nu skal jeg se nyeste Dexter-episoden Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At jeg sov 13 timer i natt. Det var faen meg digg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 At barndomskjæresten min, som jeg trodde hadde glemt alt om meg, bruker et bilde som er tatt på rommet mitt hvor hu sitter og leker med ekornet mitt som profilbilde på Facebook. Først så jeg henne som liten, så tapeten og lekekassen i bakgrunnen, syntes det så kjent ut, sjekka ut noen barndomsbilder jeg hadde liggende og jaggu faen fant jeg ikke bildet også Gav meg en følelse av gladhet inni meg, hu husker meg i det minste såpass at hu bruker et bilde som pappa har tatt av oss, selv om hu har croppa bort alt annet enn ansiktet sitt. Jeg tror ikke jeg har noe sjanse på henne, hu dater semi-kjendiser elns, og jeg er sosialt tilbakestående i edru tilstand, men likevel Lenke til kommentar
CFM Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 og jeg er sosialt tilbakestående i edru tilstand, men likevel Haha det er jeg og når det kommer til damefronten () Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Trommene fra 3:05 i The Chosen legacy av Dimmu.. Elskbart Og at jeg og en kompis dro ut og drifta etter skolen i dag. Var så sykt morsomt. Synd det var forhjulsdrift da, men han får snart en stk fin Volvo Amazon på veien, så da blir det no more FWD Endret 13. oktober 2009 av Applebee Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Å henge med jenta jeg liker, selvom jeg er for sjenert til å snakke med ho Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 ColdIce er veldig hyggelig og gjør meg veldig glad Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hatt en nice dag, og sett "Jenta som lekte med ilden". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ei jente jeg kjenner og jeg har vært ute og spist et par ganger nå, og i morra kommer hun hjem til meg og skal spise Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå