Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til).

Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!:

 

Klar som ett egg :blush:

 

Deilig følelse som jeg trodde jeg aldri skulle få - Før tenkte jeg at om jeg fikk lyst å gifte meg skulle det skje på et kontor bare... men nå har jeg lyst på bryllup i kirka med kjole og greier. Og barn etterpå :love:

Lenke til kommentar
haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til).

Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!:

 

Klar som ett egg :blush:

 

Deilig følelse som jeg trodde jeg aldri skulle få - Før tenkte jeg at om jeg fikk lyst å gifte meg skulle det skje på et kontor bare... men nå har jeg lyst på bryllup i kirka med kjole og greier. Og barn etterpå :love:

*smekke bort fingrene* 'Nei jeg skal ikke ha sex nå, jeg skal diskutere hva vi skal spise i bryllupet'. :!:

Jeg har allerede lagt planer. Jeg skal ha den kjolen. Vi snakker minst 15tusen. Det er tross alt meg hele dagen dreiser seg om ;)

Barn derimot. huff. Nekter å føde.

søren, nå står det mellom å ha meg en middagslur og se på kjoler :thumbdown:

 

--

Påskeferien gjør meg glad, og jeg gleder meg allerede. Hvis vi får hunderommet!!!

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Er glad for at det endelig er lyst når jeg stikker hjem fra jobb, var lei av at det bestandig var mørkt når jeg dro til og fra jobb tidligere. Føles ikke som om dagen er over og jeg bare har lyst å sove når jeg er ferdig på jobb lengre, nå får jeg mer lyst til å gjøre ting når det er lyst lengre.

 

edit: Er også fornøyd med at jeg har fått anlegget mitt oppover på hybelen nå. Så det er ikke hybel med anlegg lengre, men anlegg med hybel. Gler meg til helga. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Brian_N:

Der sa du noe. Det faktum at sola titter innom oftere og oftere er helt herlig.

Husker første gangen jeg så solstrålene i år. Selv om jeg hadde hatt en ræva dag gjorde det ingenting, på en måte. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...