medlem-90636 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg blir glad når temaene bryllup og barn dukker opp Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til). Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til).Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!: Klar som ett egg Deilig følelse som jeg trodde jeg aldri skulle få - Før tenkte jeg at om jeg fikk lyst å gifte meg skulle det skje på et kontor bare... men nå har jeg lyst på bryllup i kirka med kjole og greier. Og barn etterpå Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Å møte folk man ikke har sett på 10-20 år ;D Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til).Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!: Jeg og Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At jeg får fri i vinterferien fordi kontoret jeg jobber på skal være stengt gjør meg mildt sagt overlykkelig !! Og at dagene nå er blitt så lange at jeg kan gå turer i parken etter jobb igjen uten å bruke lommelykt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) haha flere enn meg som er gifteklar? (selv om det er noen år til).Jeg satt å så på brudekjoler i hele går kveld :!: Klar som ett egg Deilig følelse som jeg trodde jeg aldri skulle få - Før tenkte jeg at om jeg fikk lyst å gifte meg skulle det skje på et kontor bare... men nå har jeg lyst på bryllup i kirka med kjole og greier. Og barn etterpå *smekke bort fingrene* 'Nei jeg skal ikke ha sex nå, jeg skal diskutere hva vi skal spise i bryllupet'. :!: Jeg har allerede lagt planer. Jeg skal ha den kjolen. Vi snakker minst 15tusen. Det er tross alt meg hele dagen dreiser seg om Barn derimot. huff. Nekter å føde. søren, nå står det mellom å ha meg en middagslur og se på kjoler -- Påskeferien gjør meg glad, og jeg gleder meg allerede. Hvis vi får hunderommet!!! Endret 5. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Er glad for at det endelig er lyst når jeg stikker hjem fra jobb, var lei av at det bestandig var mørkt når jeg dro til og fra jobb tidligere. Føles ikke som om dagen er over og jeg bare har lyst å sove når jeg er ferdig på jobb lengre, nå får jeg mer lyst til å gjøre ting når det er lyst lengre. edit: Er også fornøyd med at jeg har fått anlegget mitt oppover på hybelen nå. Så det er ikke hybel med anlegg lengre, men anlegg med hybel. Gler meg til helga. Endret 5. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Brian_N: Der sa du noe. Det faktum at sola titter innom oftere og oftere er helt herlig. Husker første gangen jeg så solstrålene i år. Selv om jeg hadde hatt en ræva dag gjorde det ingenting, på en måte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Når solen titter frem. Var en dag i forrige uke den viste seg, også litt uken før. Før det var vel i sommer en gang Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det som gjør meg glad er når snusboksen min er full Deiligste følelsen du får Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Mat gjør meg glad Nå sitter/ligger jeg her i senga og er så mett at jeg nesten ikke tør røre på meg i redsel for å spy Beste følelsen ever Elsker å være mett Endret 6. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg skal trykke i meg en fet middag etterpå. Men når du forspiser deg, er det ikke så godt... :S Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg skal trykke i meg en fet middag etterpå.Men når du forspiser deg, er det ikke så godt... :S Det er så verdt det! Biff med tilbehør. Heaven is a place on earth indeed. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ah jeg får vann i munnen!! hehe Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og enda bedre: Ta seg god tid på dass etterpå (uten at jeg skal si noe mer ) Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg er rar.. jeg synes det er dritgodt å være sulten Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg er rar.. jeg synes det er dritgodt å være sulten Det samme er det for meg akkurat nå. Spiste middag for en time siden og er sulten allerede, men har ingen matlyst. Endret 6. februar 2008 av Articfare Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 At både yndlingsbandet og yndlingsartisten min gir ut nytt album i løpet av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå