€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei. Julebrus er godt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Julebrus = Villa Jeg vedder på at 90% her ikke hadde klart å smake forskjell. Med mindre de drikker villa hele sommern og julebrus hele jula. Endret 4. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Villa = stort hus Julebrus = stort hus? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Villa = brus, ikke stort hus Neimen om julebrus er et stort hus Nei det er et lite hus, så liten som en mus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Pepsi Max < Julebrus Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 HÆ!? Det kan jo ikke sammenlignes i det hele tatt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har 10 1,5 liters flasker ståenes igjenn fra sist jul her :!: Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig, selv om julebrusen til CB smaker som Villa. For meg er ikke det ordentlig julebrus, julebrusen skal være rød og smake helt annerledes enn Villa. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Rød julebrus = Eventyrbrus Ikke alle bryggerier er like da men. Vet om ett som smaker likt som eventyrbrus hvertfall, men husker ikke hva det var. Endret 4. oktober 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Julebrus = Villa Jeg vedder på at 90% her ikke hadde klart å smake forskjell. Med mindre de drikker villa hele sommern og julebrus hele jula. Spørs litt hvilken julebrus det er snakk om, selvfølgelig. Dahls sin julebrus synes jeg selv har en unik smak, og smaker ikke likt noe annet jeg har smakt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig, selv om julebrusen til CB smaker som Villa. For meg er ikke det ordentlig julebrus, julebrusen skal være rød og smake helt annerledes enn Villa. Det kan du da strengt talt ikke mene? CB har jo definitivt den beste julebrusen! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Julebrus = Villa Jeg vedder på at 90% her ikke hadde klart å smake forskjell. Med mindre de drikker villa hele sommern og julebrus hele jula. Jeg smaker en klar forskjell. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Enig, selv om julebrusen til CB smaker som Villa. For meg er ikke det ordentlig julebrus, julebrusen skal være rød og smake helt annerledes enn Villa. Det kan du da strengt talt ikke mene? CB har jo definitivt den beste julebrusen! Nei, det var jammen meg en stor skuffelse da jeg smakte den første gang. Julebrusen skal være rød. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Julebrus og Villa er som Cola og Pepsi. Mange sier det ikke er forskjell, men mange sier de smaker forskjell. Og selvfølgelig er det forskjell Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det var jammen meg en stor skuffelse da jeg smakte den første gang. Julebrusen skal være rød. Tom og Jerry-brus er hva jeg forbinder med rød brus. Fargen på brusen ser direkte giftig ut. Smak og behag, men jeg holder meg til CB. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det var jammen meg en stor skuffelse da jeg smakte den første gang. Julebrusen skal være rød. Tom og Jerry-brus er hva jeg forbinder med rød brus. Fargen på brusen ser direkte giftig ut. Smak og behag, men jeg holder meg til CB. Lol. Du tror vel ikke det du drikker er så mye mindre giftig? Alt har med hva man er vant med å gjøre. Jeg er oppvokst i Oslo, og der får man sjelden tak i CB-brus, ergo var det både en ny og rar opplevelse for meg å se at julebrusen hadde annen farge enn rød. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Lol. Du tror vel ikke det du drikker er så mye mindre giftig? Har aldri påstått det, du gitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Det gjør meg glad å tenke på at jeg endelig er ferdig med en stor oppgave som skal leveres i morgen, spesielt med tanke på at jeg måtte gjøre hovedvekten av arbeidet i går og i dag siden jeg var på ferie ei uke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå