Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, selv om julebrusen til CB smaker som Villa. For meg er ikke det ordentlig julebrus, julebrusen skal være rød og smake helt annerledes enn Villa. ;)

Det kan du da strengt talt ikke mene? CB har jo definitivt den beste julebrusen! :dontgetit:

Nei, det var jammen meg en stor skuffelse da jeg smakte den første gang. Julebrusen skal være rød.

Lenke til kommentar
Nei, det var jammen meg en stor skuffelse da jeg smakte den første gang. Julebrusen skal være rød.

Tom og Jerry-brus er hva jeg forbinder med rød brus. Fargen på brusen ser direkte giftig ut. Smak og behag, men jeg holder meg til CB.

Lol. Du tror vel ikke det du drikker er så mye mindre giftig? Alt har med hva man er vant med å gjøre. Jeg er oppvokst i Oslo, og der får man sjelden tak i CB-brus, ergo var det både en ny og rar opplevelse for meg å se at julebrusen hadde annen farge enn rød.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det gjør meg glad å tenke på at jeg endelig er ferdig med en stor oppgave som skal leveres i morgen, spesielt med tanke på at jeg måtte gjøre hovedvekten av arbeidet i går og i dag siden jeg var på ferie ei uke. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...