Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vært forlovet i ett år i dag. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Døde kattunger. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vært forlovet i ett år i dag. Noen har visst vært heldige Sørg for at det fortsetter Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vært forlovet i ett år i dag. Noen har visst vært heldige Sørg for at det fortsetter I'll do my best. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Har vært forlovet i ett år i dag. Noen har visst vært heldige Sørg for at det fortsetter Ville ikke det beste vært å gifte seg og bli ferdig med det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Bloggen til kompisene mine som backpacker i Thailand. Skulle gjerne vært der, og hadde jeg hatt valget, hadde jeg dratt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har vært forlovet i ett år i dag. Noen har visst vært heldige Sørg for at det fortsetter Ville ikke det beste vært å gifte seg og bli ferdig med det? Godt mulig det, men vi ønsker et skikkelig bryllup (dog ikke noe stort og fancy), uansett, sånt koster litt (selv om vi er ganske sparsomme i planleggingen), samt det tar litt tid å planlegge. Hadde vi hatt råd ville vi nok ha giftet oss i sommer. Endret 4. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ville ikke det beste vært å gifte seg og bli ferdig med det? Akkurat det tenkte jeg også. Forlova et år? Hva er poenget med utsettelser? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Ville ikke det beste vært å gifte seg og bli ferdig med det? Akkurat det tenkte jeg også. Forlova et år? Hva er poenget med utsettelser? Det handle da ikke om utsettelser, men igjen, vi har ikke råd til å ta et bryllup på sparket, enkelt og greit. Det har noe med økonomi å gjøre også, dessuten tar det litt tid å planlegge et bryllup om man ønsker å ha det litt gjennomført. Selv skal jeg lage en del ting selv til bryllupet for å spare penger, og det tar tid. Uansett, det er ikke uvanlig å vente 2-3 år før man gifter seg, og det er også den tida vi trenger for å kunne ha et bryllup uten å leve på raka fant i hverdagen. Endret 4. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ville ikke det beste vært å gifte seg og bli ferdig med det? Akkurat det tenkte jeg også. Forlova et år? Hva er poenget med utsettelser? Hvorfor ikke la folk gjøre som de selv vil? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det vanlig å være forlovet i 2 - 3 år før man gifter seg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor ikke la folk gjøre som de selv vil? Pek ut hvor jeg har sagt noe som tilsier at de ikke skal gjøre som de vil er du grei. Jeg var nysgjerrig, spurte og yvonne2 kom med en bra forklaring. Hvor innenfor de to postene prøvde jeg å kontrollere noe som helst? Er det vanlig å være forlovet i 2 - 3 år før man gifter seg? Jeg trodde ikke det var det. Er en del venner av meg som har forlova seg, holdt på å noen år også brutt det av igjen. Jeg har alltid trodd det har vært "forlove, sette dato noen måneder fram i tid, gifte seg" Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det vanlig å være forlovet i 2 - 3 år før man gifter seg? Jeg trodde ikke det var det. Er en del venner av meg som har forlova seg, holdt på å noen år også brutt det av igjen. Jeg har alltid trodd det har vært "forlove, sette dato noen måneder fram i tid, gifte seg" Onkelen min var vel forlovet i 4-5 år før han giftet seg. Mest pga barn og jobb. Så jeg tror det er individuelt hvor lenge man er forlovet ja. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hvorfor ikke la folk gjøre som de selv vil? Pek ut hvor jeg har sagt noe som tilsier at de ikke skal gjøre som de vil er du grei. Jeg var nysgjerrig, spurte og yvonne2 kom med en bra forklaring. Hvor innenfor de to postene prøvde jeg å kontrollere noe som helst? Du har rett. Jeg hadde bare lite å gjøre Endret 4. oktober 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Du har rett. Jeg hadde bare lite å gjøre Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 At jeg har 3 flasker julebrus på bordet foran meg! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Er det vanlig å være forlovet i 2 - 3 år før man gifter seg? Jeg kjenner faktisk ingen som ikke har ventet minst to år før de giftet seg. Før i tiden var det mer vanlig at man giftet seg innen året var gått, men i dag er det ganske mange som venter. Det kan ha mye med økonomi å gjøre, en del også med planlegging, så det kan være mye som spiller inn. For vår del så er det f. eks slik at lokalet vi skal leie må bookes nesten 1 1/2 år i forveien. Så da er vi nødt til å vente, for vi ønsker svært gjerne å gifte oss der siden vi begge har sterk tilknytning til stedet og det betyr personlig mye for oss begge. Og selv om vårt bryllup vil koste i underkant av 50 000 kr, så er ikke det penger to vanlige studenter bare kan hoste opp sånn helt uten videre når vi samtidig sparer til hus, ferier og har husleie, og alle andre utgifter som hører med ved siden av. Endret 4. oktober 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det vanlig å være forlovet i 2 - 3 år før man gifter seg? Jeg kjenner en kar som har vært forlovet i 20 år nå. No joke. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 At jeg har 3 flasker julebrus på bordet foran meg! Huff, alt for tidlig for slik. Irriterende at til og med kakemenn er i salg over hele landet allerede. Slike ting burde være reservert til julen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå