Mariaink Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Nam! New York Super Fudge Chunk :!: Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Når alt går til helvette så klarer fortsatt "Here comes the sun" og "There are places I remember" av The Beatles å fikse alt Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Høstferie!! Igår ble det tur-retur flekkefjord for å hente båt, og idag ble det biltur igjen!! Først for å hente en traktorgressklipper, deretter på resturant å hadde en bedre middag og nå sitter vi på hytta i godstolen og snakker om vi ikke burde hatt en Porsche 911 Targa Åh som jeg elsker bil Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Grandis i ovnen Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det er fredag, Garterlosjen og ett stort glass med cola Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Manowar! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 T.G.I Fridays gjør meg i godt humør Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Roma. Tok biletet i dag. Endret 2. oktober 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Roma. Tok biletet i dag. Det var da veldig så du skulle kopibeskytte det bilde da. De fleste pleier å ha en signatur i hjørnet elns Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde og kopibeskyttet et så bra bilde. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Det står "photomatix", som er programmet hun brukte til å lage det HDR bildet. Det er vanlig at trial-versjoner av fotoredigeringprogrammer legger et vannmerke over bildene du redigerer. Endret 2. oktober 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Det står "photomatix", som er programmet hun brukte til å lage det HDR bildet. Det er vanlig at trial-versjoner av fotoredigeringprogrammer legger et vannmerke over bildet. Ahhh, mea culpa. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Å sveise på flymotordeler og jobbe overtid Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Roma. Tok biletet i dag. Akkurat der har jeg også vært! Roma har veldig mye å se, men det negative jeg husker fra min tur er at det er så dårlig luft i byen, små fortauer og mangel på fotgjengeroverganger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Snøstorm Og en jente kom innom jobb som flyttet for to år siden, ikke pratet med henne på evigheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har ikke råd til billetter til både Amon Amarth og Entombed neste uke, samt Lamb of God of Job For a Cowboy i mars. Men de er bestilt allikevel. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 En i gata har handla seg Porsche Panamera! Forhåpentligvis Turboen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har ikke råd til billetter til både Amon Amarth og Entombed neste uke, samt Lamb of God of Job For a Cowboy i mars. Men de er bestilt allikevel. ... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har ikke råd til billetter til både Amon Amarth og Entombed neste uke, samt Lamb of God of Job For a Cowboy i mars. Men de er bestilt allikevel. Skal selv på Amon Amarth på fredag som kommer Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2009 Denne dokumentaren om Edvard Munch: http://www.youtube.com/watch?v=LNsaADPDr9Q...feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå