anonymmmmmm Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Roma i morgon! (Prøver å la vere å vere redd for stakkars Tassen som bur på Kennel. Han virka så redd når me drog frå han. Staaakar Tassen min ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det går bra, har det fint her på kennelen jeg! Var bare litt nytt for meg! Men har fått noen nye venner nå, og begynner å ta meg til rette! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tassen min holder seg godt nedi buksa. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 De to forrige kommentarene gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Grattulere med morgen dagen da Ting som gjør meg glad, vel, jeg gjorde det ikke så dårlgi på drammen kjøringa med kjøreskolen som jeg var redd for =D Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det gjør meg glad at noen liker den dårlige humoren min. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det gjør meg glad at noen liker den dårlige humoren min. Lo meg nesten ihjel tbh Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 har sett på film ( A Clockwork Orange) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 DER var det høstferie. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det går bra, har det fint her på kennelen jeg! Var bare litt nytt for meg! Men har fått noen nye venner nå, og begynner å ta meg til rette! Haha, det var da godt. Tassen min holder seg godt nedi buksa. Om ei veke kjem eg heim og kan kose med han igjen. Haustferie gjer meg glad. Og at eg straks får sjå bror min igjen, som også skal vere med til Roma. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tassen min holder seg godt nedi buksa. Om ei veke kjem eg heim og kan kose med han igjen. WHAT?! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke sikker på om dette bør gjøre meg glad eller ikke, 3(!) jenter liker meg, 2 av de krangler med hverandre og hater hverandre, jeg er bstevenn med hu ene, liker ikke hu ene lenger, og hu siste kjenner ingen av de, og jeg liker hu litt Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tassen min holder seg godt nedi buksa. Om ei veke kjem eg heim og kan kose med han igjen. ...Jeg lo Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Blir glad av å være full! Alle er så glade i hverandre og danser og styrer og ler av ingenting :!: Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Er ikke sikker på om dette bør gjøre meg glad eller ikke, 3(!) jenter liker meg, 2 av de krangler med hverandre og hater hverandre, jeg er bstevenn med hu ene, liker ikke hu ene lenger, og hu siste kjenner ingen av de, og jeg liker hu litt Det ville gjort meg glad. Ingen tvil. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tassen min holder seg godt nedi buksa. Om ei veke kjem eg heim og kan kose med han igjen. åh gud, latterkrampe.... Dette gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Tassen min holder seg godt nedi buksa. Om ei veke kjem eg heim og kan kose med han igjen. Skal du kose med tassen din eller tassen til Gavekort? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Den kan tolkast fritt. Endret 1. oktober 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Da tolker jeg det som at du skal kose med tassen til Gavekort. Den som tier samtykker. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Kavring med melk og sukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå