Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kødder du? Kuuuse gjengen må vær noe av det som jeg virkelig har lurt på hva de gjør på topplista, ikke at nivået ligger så høyt der. Finner ikke litt humor i det : /

Men så er det en blogg med ei 13 år gammel jente i forskjellige klær som er Norges mest populære blogg. Har du en link til topplista?

www.blogg.no <- der står de mest populære hos blogg.no. Og ja, jeg vet at det ligger en 13 åring som blogger om klærne sine, men jeg forstår hvordan Jailbait appelerer, kontra en gjeng med gutter som bare loker rundt uten mål og mening.

Lenke til kommentar

Det som gjer meg glad er at onkel og tante kjem hit på juleftan.:w00t: Eg har prøvd å overtale dei kvart år i minst 5-6 år no, og endeleg kjem dei. Sannsynlegvis bestemor og bestefar òg. ^^

Eg fann ut i går at dynetrekket mitt er sjølvlysande. :cool:

Tanken på korleis stebroren min reagerer når han kjem heim i kveld og oppdagar hemnen eg og broren min har stelt i stand. :evil:

Ler litt for meg sjølv når eg tenkjer på det. :p

Endret av Manerasita
Lenke til kommentar

Grunnen er at han har bora kikkehòl i døra mi, fleire gonger. :ermm:

Fann ut at eg skulle gjera noko med pc-en hans, fordi han sitter på den heile tida. Så eg spurte broren min om hjelp. Han skrudde av usb-en, så no fungerer ikkje tastaturet i det heile. Hadde tenkt å gjera litt meir drit med den òg, men vi fikk jo ikkje til noko uten å få brukt tastaturet.

Han klikkar fullstendig når det er noko galt med pc-en, kan nesten høyre at han flyr rundt i gangen og brøler fordi han ikkje får spilt. :!:

Tenkte på å ta ut ram-en også, men vi kom fram til at vi ikkje trengte det, og at det vart for mykje styr viss vi måtte skru opp og greier.

Håpar berre han ikkje finn ut kva som er galt og får fiksa det på ein god stund.

Lenke til kommentar

Fikk en stor lettelse i går kveld, jeg. Jeg var ute og kjørte med bilen, og merket at girene plutselig hadde blitt "skrapete", jeg fryktet det verste, at girkassa sang sin siste svanesang, og at jeg kunne se frem til en femsifret verkstedregning. Når jeg skulle parkere bilen etterpå, så tenkte jeg at jeg ville sjekke clutchpedalen, for der er det en skrue man kan justere på, og da oppdaga jeg til min store lettesle, at den hadde skrudd seg langt inn på et eller annet vis, slik at clutchen ikke fikk kobla skikkelig ut, Jeg skrudde skruen tilbake, og girkassa var silkemyk å gire med etterpå.

Har ikke vært så glad på lenge. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...