Turtlis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Vil du seriøst hørre? Anyways, vi stod og klinte under en lyktestolpe mens det snødde Også hengte på hverandre hele tiden gratulerer Forelskelse og kyss er en herlig følelse.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Takk Endelig noen som vil høre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) *slett* Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hehe, det får vel vente litt har tbh ikke tenkt så mye på sånt, tenker mer liksom bare på henne som person. Det er vel ikke dumt og gjøre det? Hun virker litt ivrig egentlig. eks : *Insert name*. sier: ingedå?ting, dus Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan i alle dager klarte du å lese det når jeg slettet det ett minutt senere? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg skulle skrive innlegget men så måtte jeg svare noen på msn. Dårlig og forklare ja jeg vett. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 glad på Batnobbit's sinde vegner gleder meg som faen til i mårra:D da blir det klining med drømme dama under korn, flyleaf og deathstars konserten og det som skjer etter på kan dere gruble dere fram til selv Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 glad på Batnobbit's sinde vegner gleder meg som faen til i mårra:D da blir det klining med drømme dama under korn, flyleaf og deathstars konserten og det som skjer etter på kan dere gruble dere fram til selv Jeg tror jeg hater deg litt. :\ Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 glad på Batnobbit's sinde vegner gleder meg som faen til i mårra:D da blir det klining med drømme dama under korn, flyleaf og deathstars konserten og det som skjer etter på kan dere gruble dere fram til selv Jeg tror jeg hater deg litt. :\ ooh noes! why? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Når man er ute og går tur, med varme votter, lue tredd langt nedover ørene, sola skinner rett i trynet, og lyden av snø som knaker under skoene så vidt overdøver musikken fra mp3-spilleren, da er det godt å leve. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Batnobbit, you lucky motherfucker Er digg følelse ja. Anyways, var på ball på fredag. DET var hyggelig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Endelig ferdig å skrive om Futurisme.. 800ord om ismen. -,- Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Når gode venner gjør alt i sin makt for å skjenke deg, og få deg i party-humør etter en lengre togtur. Lenke til kommentar
steininho Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Følelsen en får når en trener og kjenner at en virkelig har flyten. Er herlig når en kan presse seg selv skikkelig og en føler at alt klaffer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å komme meg bort fra familien og hjem på hybelen igjen. Kom meg ikke i vei før 22:00 i går kveld, begynte å bli redd for at jeg måtte være hjemme et ekstra døgn *grøss* Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 At en jeg ikke kjenner i det hele tatt tok dette bildet av meg på UKM Det gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Aah.. jeg gleder meg til: Onsdag - Jeg dropper skolen og reiser en time med buss for å være med kjæresten og feire bursdagen hennes et par timer. :] Fredag (etter skolen, vel å merke) - Vi (frøkenen nevt ovenfor og meg), reiser sammen til Oslo for å dra på konsert, vase rundt og bruke penger, og for å feire at vi har vært sammen i et halvt år. ^^ Lenke til kommentar
redsword Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg blir glad hver måned når lønningen har ankommet kontoen min det er en deilig følelse! å jeg blir glad når frøkna kommer til meg for å se film DEILISCH! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ferdig med alt som heter lekser og oppgaver for denne uken Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 At i morgen så skal gipsen av etter 6uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå