hawaii2k Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal på Metallica Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Helg om 2 timer Jeg og typen skal kose oss hjemme i kveld, med taco og film I morgen kommer venninnene mine på jentevors (er jentevors men hu ene har alltid med seg typen sin..) På søndag er vi invitert på middag hos foreldrene mine Leiligheten er ryddig og ren siden jeg vaska i går, og da slipper jeg å gjøre det i dag Endret 1. februar 2008 av L_C Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fredag! Og jeg skal hjem til mammas kalvestek med rødvinssaus i dag! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg skal på Metallica Når og hvor?!? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Jeg skal på Metallica Når og hvor?!? Er ikke det i Bergen 16. Juni eller no sånt? EdiT* Safarikjeks, Freia Melkesjokolade og 8x1.5 liter Cola på tilbudspris gjør meg glad nå Endret 1. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg har nettopp bestilt en Everglide musematte ! Jeg gleder meg ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 minus 5 kg på 4 uker gjør meg glad! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Er ikke det i Bergen 16. Juni eller no sånt? Nesten, 16. juli Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 At til og med UKM-konserten i dag gikk så bra kommer kanskje med film senere. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 At til og med UKM-konserten i dag gikk så bra kommer kanskje med film senere. Kanskje?? Hva er det for noe! Legg ut filmen! *NYSKJERRIG* Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Har den dessverre ikke selv enda Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) At hele dagen var perfekt. Først så blir jeg vekket av drømme dama(Sms altså). Så går jeg ned på UKM konserten og kommer videre Alle digget filmen, vi fikk den største applausen. Alle roset meg etter på, da mener jeg til og med de "Tøffeste". Etter konserten så er drømme dama der og vi går hånd i hånd i sånn ca 4-5 t og kliner(altså jeg var med henne i 4-5 timer, ikke gikk 4-5 timer også klining) Beste dagen ever Er så vill akkurat nå Beste følelsen ever Sorry for overdreven bruk av smileys. Endret 2. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Er så vill akkurat nå Beste følelsen ever Kåt altså? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Mjea, det også Det er jo ikke bare det jeg tenker på Bare tanken på at hun dama jeg har sendt meldinger med hele kveldene har kysset meg er så fatastisk Hormoner FTW Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Mjea, det også Det er jo ikke bare det jeg tenker på Bare tanken på at hun dama jeg har sendt meldinger med hele kveldene har kysset meg er så fatastisk Hormoner FTW Go for it! Make your father proud! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Det skal jeg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Tell us all about it. Endelig ferdig med et lederkurs jeg har vært på. Fra 11 om morgenen til 9 om kvelden. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Vil du seriøst hørre? Anyways, vi stod og klinte under en lyktestolpe mens det snødde Også hengte på hverandre hele tiden Endret 2. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Romantisk Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2008 Jau Nå må jeg bare finne ut når vi skal treffes igejn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå