Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Hmm.. Jaja, for håpe at de ordner det stipend greiene, bullshit at vi på elektro bare får 850 til utstyr, når dette kommer opp i ca 6000 +/- samtidig som Håndverk for 1500.- eller noe sånt.

Nå trenger jo ikke dere værnesko, sveiseklær/snekkerbukser osv. heller da :D

Lenke til kommentar
Hmm.. Jaja, for håpe at de ordner det stipend greiene, bullshit at vi på elektro bare får 850 til utstyr, når dette kommer opp i ca 6000 +/- samtidig som Håndverk for 1500.- eller noe sånt.

Nå trenger jo ikke dere værnesko, sveiseklær/snekkerbukser osv. heller da :D

Vi trenger data, verktøy(en god del), multimeter, avansert kalkulator, batterilader (delene som vil skal sette isammen). Blir en del. Håndverk trenger ikke så mye.

Lenke til kommentar
Hmm.. Jaja, for håpe at de ordner det stipend greiene, bullshit at vi på elektro bare får 850 til utstyr, når dette kommer opp i ca 6000 +/- samtidig som Håndverk for 1500.- eller noe sånt.

Nå trenger jo ikke dere værnesko, sveiseklær/snekkerbukser osv. heller da :D

 

men de på elektro trenger en god del skrujern, lettijern, hammer, multimeter, tenger, tommestokk, kalkulator, gjerne noen fastnøkler.

 

og skal man gå data og elektronikk etterpå trenger man maaange fler skrujern, moduleringstang, kroneverktøy++++

 

utstyret man trenger for elektro koster iaf mer enn 850kr om man kjøper noe som skal vare 2-3 år

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Hmm.. Jaja, for håpe at de ordner det stipend greiene, bullshit at vi på elektro bare får 850 til utstyr, når dette kommer opp i ca 6000 +/- samtidig som Håndverk for 1500.- eller noe sånt.

Nå trenger jo ikke dere værnesko, sveiseklær/snekkerbukser osv. heller da :D

Vi trenger data, verktøy(en god del), multimeter, avansert kalkulator, batterilader (delene som vil skal sette isammen). Blir en del. Håndverk trenger ikke så mye.

Jeg gikk T.I.P, betalte ca 3-4000kr i utstyr, inkludert skyvelære, målebånd, avansert kalkulator osv. PC trengte vi også.

 

Men måtte dere betale verktøy dere brukte under produksjon selv ?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Når jeg var i byen for å hente min skreddersydde Armani bukse,så fant jeg plutselig ut at jeg også trenger en varm jakke for vinteren.Dermed kjøpte jeg også en Hugo Boss jakke og en Tiger jakke i samme slengen.

 

Min nye mobiltelefon kom i posten og måtte betales for den også naturligvis,dermed har jeg klart å svi av mange tusen idag.Rettere sagt altfor mange.

 

"Herligt,herligt,men farligt,farligt..."

 

Nå må jeg roe meg ned litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...