Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
MUSE!

SECOND THAT. Uprising er en av deres beste låter! The Resistance er heller ikke dårlig! :)

THIRD THAT!

Undisclosed Desires er også fantastisk bra, jeg mener Muse har klart og levere igjen!

Lenke til kommentar

Har byttet ut 5 1/4" høyttalerne i dørene med 6.5" og kuttet ut høyttalerne i hattehylla. Så nå virker ikke subbene inn og ødelegger for høyttalerne som var i hattehylla lenger, så nå er det enda to hull som lyden fra subbene kan gå gjennom og inn i kabinen :)

Endret av W202
Lenke til kommentar

Kjøpte diverse klær idag. En Tiger genser og et par Armani bukser som skal skreddesys og som jeg kunne hente i morgen.

 

Samtidig får jeg også ny mobil i posten i morgen.

 

Og jo,deilig å skrive oppgaver for tiden.Ingenting smaker bedre enn å en god samvittighet,men det er bra at jeg får dårlig samvittighet når jeg ikke leser eller skriver.Hadde jeg ikke hatt det ville jeg nok ikke gjort en dritt.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

RØDT RØDGRØNT T RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT GGRØNT RØNT GRØNT RØGRØNT DT RØDT GRØNT RØDTRØDTGRØNT RØDT RØDT RØDT RØDTRØDT RGRØNT ØDT RØDT RØDT RGRØNT ØDT GRØNT RØGRØNT DT RØDT RØDT RØDT RØDTRØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDT RØDTRØDT RGRØNT ØDT RØDT RØDT RØDT

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...