tOmma- Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 At noen du liker godt, bryr seg. Den der skriver jeg under på Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 At konserten i dag fikk absolutt hele salen til å flire. Det var så herlig, klarte knapt å sitte rolig i skoletimene etterpå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 At noen du liker godt, bryr seg. Den der skriver jeg under på Jeg også fBlikeng: Har du link? Koselig uansett Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Været ute Elsker sånt vær, deilig å gå ute, vinden er akkurat passa tak i så jeg er ikke for varm men heller ikke for kald. Regner bittelitt men det er bare deilig^^ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 At jeg får to pakker i neste uke, i den ene pakka er det noe jeg har gleda meg til lenge. Har bestilt nye bakhøyttaler og senter, og litt diverse støydemping til dataen. Blir alltid i godt humør når jeg får pakker i posten. Lenke til kommentar
-_Stenersen_- Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 At jeg akkurat spørte den nydeligste Jenta i verden (ikke dama mi eller noe i den duren, men fortsat den jeg drømmer om ) om hu skulle være med noen på korn konserten på søndag, nei fikk jeg som svar og når jeg spørte om hu ville joine meg fikk jeg som svar: "jaa, skal nok joine deg i ganske mye på søndag " *glede seg til søndag* Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 wuhu gratulerer -- Jeg gleder meg over en stk kjærest som ligger å varmer opp senga til meg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 At noen bryr seg om meg! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Det er FREEEEEDAG!!! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 faen, du kom før meg. Men uansett JAAAAAAAAAAAA det er FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDDDDDDDAAAAAAAAGGGGGGG!!!!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg gleder meg til temafesten idag. Cowboyfest! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg gleder meg til konserten med Åge Aleksandersen og Mikal Wiehe i kveld, etterfulgt av en runde på byen Det skal bli så bra, og jeg har gledd meg lenge til det. Herlig! Andre ting som gjør meg glad, er at jeg er ferdig med den obligatoriske gruppeoppgaven, og jeg gjorde det aller meste selv siden gruppa mi har store vansker med å starte noe så lenge de har internettilkobling eller xbox i nærheten. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 At jeg så SOLA i går Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fredag: -God mat -ps3 -sitte naken -se tv Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fredag: -God mat -ps3 -sitte naken -se tv Akkurat det jeg skal gjøre når jeg kommer hjem jo! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fredag: -God mat -ps3 -sitte naken -se tv Pics or it didnt happen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 Fredag: -God mat -ps3 -sitte naken -se tv Pics or it didnt happen. Så sant det ikke er en kvinne så tror jeg vi skal tro på 'n Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Fredag: -God mat -ps3 -sitte naken -se tv Pics or it didnt happen. En ting som også gjør meg glad er hvor spinnvill damene blir hvis jeg etterkommer ditt ønske, men strider nok mot reglene. Endret 1. februar 2008 av Coraxx Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 At det er fredag!! Og at kjæresten min kommer hjem i morgen Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 1. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 FREDAG OG CAPSLOCK KNAPPEN ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå