Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Å være nydusja gjør meg glad Bruke opptil en time i dusjen, halve tiden på å vaske håret, ha i balsam og diverse andre hårpleie-produkter og bare storkose seg For ikke å snakke om nybarbert Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 At jeg fikk et kart over hvor det er bra å ta landskapsbilder i Stavanger/Sør-Rogalands området i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ooh, kult! At jeg fant Fanta Lemon på butikken i dag =D Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ooh, kult! At jeg fant Fanta Lemon på butikken i dag =D Serriøst? Kansje den e på vei tilbake til butikkene her i landet da Da blir eg glad! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, fant fanta lemon i helga selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, jeg fant tre stykk på Bunnpris, kjøpte de sporenstreks uten å tenke engang. Sist jeg kjøpte det i Norge er så mange herrens år siden. Sist jeg drakk det, er 2-3 år siden i Polen eller noe. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Dere bor ikke tilfeldigvis i Oslo? Jeg vil også ha! EDIT: Glem det, jeg tenkte på noe annet. (Også fant jeg brusen her i butikken) EDIT 2: Ting som er hyggelig: Red bull på glassflaske (fås ikke i Norge tror jeg). Red bull med isbiter (som jeg drikker akkurat nå). Endret 7. september 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Finner ikke artikkelen i farten, men du har kanskje lagt merke til at hardware.no skriver Ipod, Iphone osv.Det heter jo ikke det i følge Apple, men, men. Det stemmer, men inntil videre er min personlige oppfatning annerledes Endret 7. september 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Traff Lise Myhre idag Hun signerte en Nemi bok. Hun var utrolig snill og snakket mye mer vennlig til meg og venninen enn til de andre. Hun var fantastisk hyggelig og søt, jeg er smått forelsket Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vi har fanta lemon i kantina på skolen, er den noe å bruke 20kr på? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vi har Oscar Sylte-brus i kantina. Det er verdt å bruke 20 kr på Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vi har fanta lemon i kantina på skolen, er den noe å bruke 20kr på? Jaaa! Hadde lett betalt det dobbelte for en flaske Skal jakte rundt i morgen i håp om at den er komt her i nærheten og. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Finner ikke artikkelen i farten, men du har kanskje lagt merke til at hardware.no skriver Ipod, Iphone osv.Det heter jo ikke det i følge Apple, men, men. Det stemmer, men inntil videre er min personlige oppfatning annerledes Hardware har et idiotisk syn på den saken der. iPhone og iPod er det riktige. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fra hvilken avstand? Neppe fra Finnmark og ned til Oslo. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fra hvilken avstand? Neppe fra Finnmark og ned til Oslo. Avstand har nada å si, da stamnettet i norge er mye kraftigere enn dette. Linken kan fint være fra sørishavet og til russland, for den saks skyld.. Hva gjør meg glad? Ferdig med innleveringsoppgave som man har gruet seg til, samt at kjæresten er super, og det forhåpentligvis snart kommer studielån. Og kanskje hifi-messe neste helg! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi har Oscar Sylte-brus i kantina. Det er verdt å bruke 20 kr på ååååh Oskar sylte ananas brus. satan så god den er! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Vi har fanta lemon i kantina på skolen, er den noe å bruke 20kr på? Rauter kyr? Vi har Oscar Sylte-brus i kantina. Det er verdt å bruke 20 kr på Ooh, nesten så jeg spør deg hvilken skole du går på, hopper på neste tog til Trondhjem og stikker dit bare for å hamstre. Vi hadde Pepsi Crystal og div. Oscar Sylte-brus i bygget som huser kjemilabbene på pHollo, men brusautomaten ble fjernet og det kom i stedet en med farris og dritt i. WTF?! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fanta lemon har vært her i hakadal i 1 1/2 uke nå viss ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå