FLarsen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg begynner av å bli avhengig av brusen Dr Pepper.. vent.. feil tråd? Nei. Dr Pepper er hyggelig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ja, men i går drakk jeg to burker, og så ble jeg veldig tørst litt senere på kvelden, og følte at det eneste jeg ville ha akkurat da, var den brusen. Skremmende. Var 'beroligende' å drikke det også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) At jeg har slettet Fjesbok-profilen min I win, internet lose. Heheh.. Tro meg: Å slette biip profilen sin føles MYYYYE diggere! Man føler seg plutselig ti tusen ganger mindre fjortis. Endret 5. september 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Grattis Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Gratulerer Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Buuuuuuuuuuuuuuursdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Nye Vans <3 Gratulerer Farmville! SECOND THAT! Sykeste spillet som finnes. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 700 ML av Absolut Vodka står på skrivebordet mitt ;D Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Lage middag midt på natten. Alltid koselig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sommerfugler i magen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Heheh.. Tro meg: Å slette biip profilen sin føles MYYYYE diggere! Man føler seg plutselig ti tusen ganger mindre fjortis. Samme med Nettby, gitt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Heheh.. Tro meg: Å slette biip profilen sin føles MYYYYE diggere! Man føler seg plutselig ti tusen ganger mindre fjortis. Samme med Nettby, gitt. Ensete som er praktisk er og se bilder fra klasseturer o.l, det jeg bruker det til Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Man blir så glad når man våkner opp i helgene med kjæresten ligge å sove siden av seg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sitter å gomler kanelknekkebrød. Synd at disse herlighetene ikke selges i norge lengere. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Akkurat trent Aikido og vaska rommet. Nå lukter det grønnsåpe! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Urge + Pendulum = Også Oscar Sylte Pærebrus Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At det nye multimodemet fra Telenor har kommet, og har nå internett på hybelen igjen. Nå håper jeg bare Telenor godtar at det gamle ikke virker, slik at vi slepper å betale for det nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå