Smågal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skoledebatten vi hadde var så jævlig tåpelig. Det meste gikk ut på å latterliggjøre andre parti, SV++ kalte høyre for nazister bla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 HEEELLLLG!!!! Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg fikk fire pakker med gratis ting fra diverse partier i dag Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Skoledebatten vi hadde var så jævlig tåpelig. Det meste gikk ut på å latterliggjøre andre parti, SV++ kalte høyre for nazister bla. Det hele er en ren populæritetskonkurranse,hvor den som "disser" mest ned på andre partier og banner mest er den som får mest sympati og jubel fra salen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Typisk skoledebatter med slike barnsligheter. Det var FRP i dette tilfellet som oppførte seg uproffesjonelt. Istedenfor å si hvorfor folk skulle stemme på frp valgte hun heller å rakke ned på alle andre ved å sammenligne dem med dyr i nesten to minutter. Er det rart folk blir lei? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt. Her ble det rødt, why? Pga representanten var ikke en forbanna tulling. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt. De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter. De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt. De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter. De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig. Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt. De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter. De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig. Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball. Fungerte dårlig på vår skole virket det som Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Neh, har dere funnet ut at FRP kun sier det som er hippt for oss kidza? De nevner ingenting om at de skal å bruke opp oljefondet til barnebarna våres på motorveier. Men mer on-topic: Jeg har billig brus til 7kr! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi hadde en liten blondhåret berte fra FRP og en ung kar fra H. Begge to trodde de var drit kule og slikt. Den gjennomsnittlige syntes det var kult, mens de som hadde litt mer i toppen syntes det var dumt. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jah! Minnet meg om at vi har en 6 pakkning med stor-cola i boden Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Vi hadde en liten blondhåret berte fra FRP og en ung kar fra H. Begge to trodde de var drit kule og slikt. Den gjennomsnittlige syntes det var kult, mens de som hadde litt mer i toppen syntes det var dumt. Vi hadde nå en kar i begynnelsen av 30-årene for å representere Høyre, samt en 30-40-åring representerte FrP. Rødt/SV/AP virket som hadde kommet nettopp ut av ungdomsskolen, for ikke å nevne Venstre-representanten. OT: Å ikke ha vondt i halsen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt. De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter. De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig. Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball. Og det fungerer på mange jeg kjenner Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Her var det ganske motsatt, litt "FrP kaster godteri til unger"-opplegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Her var det ganske motsatt, litt "FrP kaster godteri til unger"-opplegg. Hos oss roper FrP at alderen på alkohol bør senkes og at sprit bør bli billigere. Snakk om å prøve å appellere til ungdom. Blir lurt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At jeg i dag fikk skyss ned på sentrene så jeg kunne kjøpe meg et tørkestativ og få det med meg hjem (jeg gidder ikke å bære et tørkestativ 2 km uansett hvor lett det er). Så nå vasker jeg endelig klær, noe som var på tide, for jeg har 1 bokser, 2 par sokker og 4 t-skjorter igjen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) In Vain - Their Spirits Will Ride With the Wind Nydelig sang Endret 4. september 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 FREDAG! JA!!! Og at In flames kommer til oslo, og jeg har syyyykt lyst til å dra.. Bare å finne en random kompis å dra med seg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå