Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe!

Typisk skoledebatter med slike barnsligheter.

Det var FRP i dette tilfellet som oppførte seg uproffesjonelt.

 

Istedenfor å si hvorfor folk skulle stemme på frp valgte hun heller å rakke ned på alle andre ved å sammenligne dem med dyr i nesten to minutter. Er det rart folk blir lei?

Lenke til kommentar
Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt.

 

De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter.

De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig.

Lenke til kommentar
Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt.

 

De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter.

De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig.

Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball.

Lenke til kommentar
Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt.

 

De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter.

De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig.

Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball.

 

Fungerte dårlig på vår skole virket det som :p

Lenke til kommentar
Vi hadde en liten blondhåret berte fra FRP og en ung kar fra H. Begge to trodde de var drit kule og slikt. Den gjennomsnittlige syntes det var kult, mens de som hadde litt mer i toppen syntes det var dumt.

 

Vi hadde nå en kar i begynnelsen av 30-årene for å representere Høyre, samt en 30-40-åring representerte FrP. Rødt/SV/AP virket som hadde kommet nettopp ut av ungdomsskolen, for ikke å nevne Venstre-representanten.

 

OT: Å ikke ha vondt i halsen

Lenke til kommentar
Når FRP og Høyre var på skolen våres var de så barnslige at det var trist. Og, hva er vitsen med og senke spritprisen? Dummeste driten jeg noen gang har hørt.

 

De begrunnet det med at det vil bli mindre smugling og heimbrendt og sånne skummelheter.

De ville også senke prisen på snus og røyk, om jeg forsto rett? Isåffal er det bra latterlig.

Jeg tolket det som at de skulle være hippe og lokke ungdom. Tullball.

Og det fungerer på mange jeg kjenner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...