-Marte Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At jeg og kjæresten har vært sammen i et og et halvt år i dag <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ny bukse, en flaske vin til husvarmingsfesten til kameraten om noen dager, pluss ei bandskjorte jeg fikk -ekstra- siden jeg fikk feil størrelse tidligere. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At jeg og kjæresten har vært sammen i et og et halvt år i dag <3 Gratulerer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At det er sol og 19 grader ute, var så digg å komme hjem, få av seg den svette buksa og t-skjorta og ta på seg singlet og shorts. Og så har jeg kjøpt materialer til å lage de spesielle burgerne mine, så sambo og jeg får oss herremåltid i kveld =D Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At det er sol og 19 grader ute, var så digg å komme hjem, få av seg den svette buksa og t-skjorta og ta på seg singlet og shorts.Og så har jeg kjøpt materialer til å lage de spesielle burgerne mine, så sambo og jeg får oss herremåltid i kveld =D Pøsregner her. Men fikk sitte på me naboen Lenke til kommentar
-Marte Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At jeg og kjæresten har vært sammen i et og et halvt år i dag <3 Gratulerer Takk Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Street Fighter 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nyte musikken til Mark Knopfler på sofaen med ett glass iskald cola, og en melkeplett. + begynner kl 10 på skolen i morgen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har fri i morgen, lørdag, søndag og mandag Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) At vi sannsynligvis skal begynne å demontere og sette sammen accessory gearbox på en CFM56 motor (brukes på blant annet Boeing 737 (CFM56-3 og -7) og Airbus A320 (CFM56-5)) neste uke Gleder meg! Endret 3. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Elsk Usj.. Den der er fæl. BURN i 0.5 derimot. Elsk I morgen begynner jeg skikkelig i min nye jobb, som bartender Det blir spennende. Pluss at jeg skal på min andre jobb først. 12-13 timer på jobb. $$$$ Ny og heftig 52" har vi også bestilt, etter at den forrige døde Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 At det blir en himmelsk stor bonus om noen få uker Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 SV? Hvorfor applaudere dem? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Wow, hos oss var det omvendt, men det var "Teknisk og industriell produksjon" som var halve salen (noe som forklarer hvorfor, rart siden det er de som taper på FRP... Idioter). SV? Hvorfor applaudere dem? Fordi enkelte synes det er et bra parti, slik som meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At FRP ble buet ut under skoledebatten i dag, og SV fikk applaus før han i det hele tatt sa noe! Typisk skoledebatter med slike barnsligheter. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 SV er i mine øyne en gjeng med tøffelhelter, men ok. Det gjør meg glad å reise meg for gamle damer på bussen Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hos oss fikk faktisk alle partiene sånn halveis applaus, bortsett fra Norgespatriotene, som skolen var så høflige å invitere. Når de snakka så reiste halve salen seg opp og snudde ryggen til Endret 4. september 2009 av Pherol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå