Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg har fått høyere stillingsprosent på jobben. Jeg ble ansatt i den eneste ledige stillingen i august i fjor, 20%, fikk vikariat fra oktober til mai, og havnet tilbake på 20% kontrakten etter det (selv om jeg i praksis har jobbet mellom 100% og 130% hver enestemåned siden oktober), men nå er jeg oppe i 80, med løfte om 100 så snart det er mulig. Is happytard.

Lenke til kommentar
En joggetur og "iskall" vann.

 

Weeds gjør meg også ganske glad, herlig serie.

 

Jeg er hekta på isvann for tiden. Ta ei eller flere imsdalflasker, fyll halvveis med vann, putt i frysern over natta. Jeg har med meg to slike på jobb. Den ene har jeg i kjøleskapet ,og isbiten er stor på slutten av dagen hvis jeg glemmer å drikke den. Og vannet holder seg iskaldt hele dagen. Drikker du opp kan du bare fylle på igjen med vann fra springen.

 

MMM, isvann :love:

Lenke til kommentar
At ei jente i klassa inviterte meg til å bli med noen venner for å se Inglourious Basterds, og hylflirte under hele filmen!

Kidnapp henne!

 

Sosiallivet mitt går som det suser. Jeg elsker å gå på skolen(pga. venner). Har begynt å trene igjen. Sjokolademelk. Fri i morgen, i tillegg til fest. Aleine hjemme hele helgen. Bikkjen sover på fanget mitt.

 

Hva kan jeg si? Livet er herlig.

Dette gjør meg glad!

Lenke til kommentar

At jeg får penger på kortet om 3 dager!

 

Og at Pappa insisterte på at jeg skulle være hjemme, siden jeg har influensalignende symptoner. Konkluksjon: Ikke spør hvordan jeg føler meg kl 06.30 om morgen, om du vil ha et svar som holder ut overdagen. ( Jeg har faktisk influensa tror jeg.. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...