Nostalgisk Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 bestilte ny skjerm til min stasjonære pc. en 24" lcd skjerm med 1920x1200 oppløsning fra lg. demovare,så prisen var redusert til under 2000kr:D og jo,"the simpsons" sesong 12 kommer ut på dvd i morgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Shake your demons out! Jeg fikk lyst på pizza! Lenke til kommentar
aleksander95 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det var ikke så ille som jeg hadde trodd å begynne på skolen igjen! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Gratulerer med svineinfluensa! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Da har du ikke hatt influensa Jeg er glad fordi vi har kjøpt oss tomt. 2 mål <3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 At jeg for til og spille Alma Mater av Moonspell på bass Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Da har du ikke hatt influensa Jeg er glad fordi vi har kjøpt oss tomt. 2 mål <3 YOU ARE NOT A BELIEVER YOUNG MAN DANCING = HEALING Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Gratulerer med svineinfluensa! SÅ DET FINNES INGEN ANDRE SYKDOMMER DA?`HØØØH? HØØØ!+1+1+ Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Da har du ikke hatt influensa Jeg er glad fordi vi har kjøpt oss tomt. 2 mål <3 YOU ARE NOT A BELIEVER YOUNG MAN DANCING = HEALING Jeg fikk influensa i dag! Men så satte jeg bare på Airbase, og bare dansa som en gal idiot. Så nå er jeg faen meg frisk Og oliver twist. Gratulerer med svineinfluensa! SÅ DET FINNES INGEN ANDRE SYKDOMMER DA?`HØØØH? HØØØ!+1+1+ Hvis du får influensa i dag så kan det i prinsippet ikke være andre influensaer, siden den sesongen ikke har begynt enda. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) SHIT. AWESOME COMEBACK NOW WHAT DO I DO... Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det finnes andre sykdommer, men det går ikke influensa nå, så det kan det ikke ha vært. Og tviler på at man kan danse av seg svineinfluensaen Mange som er syke nå, og svært få av de har svineinfluensa. Og jeg er ingen mann, jeg er en kvinne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) WHAT. Dere er ikke hyggelige og gjør meg ikke glad, GET OUT OF MY THREAD OH SHI*** Jeg visste du var jente, men jeg så bare ikke på brukernavnet ditt. Så bare på det du skrev. Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KjIM0-BoH0o Denne gjør meg glad! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Ei spesiell jente gjør meg glad Endret 25. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Telehor ja, god erfaring med de Og jeg har hatt mitt med dem jeg også, men det er nå så. Det ser bra ut på CV'en, og jeg driter egentlig i tidligere erfaringer, når jobben gir meg 50 % bedre lønn der enn om jeg skulle jobbet like mye i en butikk. Selvsagt takker man ja til jobben, jeg har ikke råd til å være kresen ihvertfall. Endret 26. august 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Å jobbe på kundesenter kan være artig det, er jo ofte mange andre unge folk som jobber der også, og man blir kjent med masse nye folk. Jeg ville valgt kundeservice over telefon fremfor butikkjobb når som helst. Jobbet selv i ett år hos konkurrenten til Telenor, og jobbet meg raskt oppover og fikk en erfaring som gav meg drømmejobben som jeg har i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Tyholt Apenes, herreguuud. :') Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ble onkel i forigårs. woho! Og i dag fikk jeg vite at fagprøven min var meget godt bestått. Et par måneders slit fikk endelig resultater. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Fikk endelig mail om at Platespilleren min er ferdig på rep og blir sendt tilbake til meg! Nå blir det travelt og få spillt av alt nye som har komt mens den har vert borte. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) ny sesong av "the simpsons" dvd collection i hus. nye bukser og ny blazer også i hus. snart også en ny 24" skjerm til pc'n. "if money could talk, it would say bye bye" Endret 26. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå