Hyperio Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Gikk nettopp hjem fra byen og måtte så SYKT pisse. Så med det samme jeg kom til et lite skogområde åpnet det seg en mulighet. Den følelsen, den følelsen ... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bursdag , selv om ingen her inne kjenner meg:wee: Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Følelsen av å våkne opp delvis betatt av ei jente Er ganske glad for at det virker som de er fornøyd med meg på jobb nå Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 da er det heller ikke lenge igjen før vi kan vente oss utallige innlegg som kun inneholder ordet; HEEEEEEEEEEEEELG!!! Hvis du insisterer. HEEEEEEEEEEEEELG!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Det må da være fryktelig plagsomt etterhvert? Bytte boxer/truse hver gang du går i trappa? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Det må da være fryktelig plagsomt etterhvert? Bytte boxer/truse hver gang du går i trappa? Pft! Hvem kan vel motstå den herlige følelsen av slimy undertøy? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Snart er beinhinnebetennelsen min vekk Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den Trykkbølgebehandlig <3 Flott at det virker. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 At det endelig er kommet en crack til LFS som fungerer i 64 bit Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Det må da være fryktelig plagsomt etterhvert? Bytte boxer/truse hver gang du går i trappa? Må ikke komme noe ut når man får orgasme Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Fuck yeah! Har endelig fått beviset for at jeg har tatt traffikalt grunnkurs, så nå er det bil neste :D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 da er det heller ikke lenge igjen før vi kan vente oss utallige innlegg som kun inneholder ordet; HEEEEEEEEEEEEELG!!! Hvis du insisterer. HEEEEEEEEEEEEELG!!! HEEEEEEEEEEEEELG!!! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 At jeg ble ringt nå og spurt om jeg kan jobbe klokka 3 og i morra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) HEEEEEEEEEEEEELG!!! HEEEEEEEEEEEEEELG!!!! Ravi & DJ Løv - Tsjeriåu gjør meg glad akkurat nå! Endret 21. august 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Bee Gees! Helg! Serveren min! Stipend! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ei jente i klassa tok initiativet til å starte en samtale med meg. Jeg kjenner ingen der fra før, så det er ekstra hyggelig. At ikke alle skjeller deg ut hvis du ikke er supergod i fotball i gymmen (de gir ros). Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Snart er beinhinnebetennelsen min vekk Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den nesten forsvunnet helt her også.et par solide pillekurer med naproxen mylan,samt nye tennissko med ekstra tykke gummisåler gjorde sitt.bedre var det også for beina å spille ute på grusbanene. håper jeg kan slippe beinhinnebetennelse-helvete gjennom vintersesongen på de harde gulvene. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Snart er beinhinnebetennelsen min vekk Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den nesten forsvunnet helt her også.et par solide pillekurer med naproxen mylan,samt nye tennissko med ekstra tykke gummisåler gjorde sitt.bedre var det også for beina å spille ute på grusbanene. håper jeg kan slippe beinhinnebetennelse-helvete gjennom vintersesongen på de harde gulvene. Jeg prøvde nSAID, noe som bare ga meg bivirkninger. Jeg spurte om naproxen som du anbefalte meg, men jeg fikk noe som het diclofenac ( det var legen som anbefalte meg det) Jeg ble bare slapp og fikk alle mulige bivirkninger. Så jeg alvslutta kuren, fikk beskjed av legen at siste utvei var oprasjon så jeg lagde en tråd her på diskusjon der det var en som anbefalte meg trykkbølgebehandlig istede og det funker overraskende bra. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Ble glad av historien til Batnobbit, best of luck på den nye skolen Takker Hælj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå