Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
HEEEEEEEEEEEEELG!!!

HEEEEEEEEEEEEEELG!!!!

 

Ravi & DJ Løv - Tsjeriåu gjør meg glad akkurat nå!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Snart er beinhinnebetennelsen min vekk :love: Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den

nesten forsvunnet helt her også.et par solide pillekurer med naproxen mylan,samt nye tennissko med ekstra tykke gummisåler gjorde sitt.bedre var det også for beina å spille ute på grusbanene.

 

håper jeg kan slippe beinhinnebetennelse-helvete gjennom vintersesongen på de harde gulvene.

Lenke til kommentar
Snart er beinhinnebetennelsen min vekk :love: Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den

nesten forsvunnet helt her også.et par solide pillekurer med naproxen mylan,samt nye tennissko med ekstra tykke gummisåler gjorde sitt.bedre var det også for beina å spille ute på grusbanene.

 

håper jeg kan slippe beinhinnebetennelse-helvete gjennom vintersesongen på de harde gulvene.

 

Jeg prøvde nSAID, noe som bare ga meg bivirkninger. Jeg spurte om naproxen som du anbefalte meg, men jeg fikk noe som het diclofenac ( det var legen som anbefalte meg det) Jeg ble bare slapp og fikk alle mulige bivirkninger. Så jeg alvslutta kuren, fikk beskjed av legen at siste utvei var oprasjon så jeg lagde en tråd her på diskusjon der det var en som anbefalte meg trykkbølgebehandlig istede og det funker overraskende bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...