Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selve dagen idag. Da jeg lå i sengen om morgenen så var jeg helt på bunn. Jeg hadde ingen venner på den nye skolen og jeg syntes jeg var, og enda er ganske annerledes i forhold til alle de andre i og med at hovedinteressene er noe jeg driter i. Men så begynte første og andre time og jeg måtte sitte med to ukjente. Jeg ble raskt venner med dem. Etterpå i gymen så blei jeg litt hypet opp og tullet mye dvs de fleste lærte seg navnet mitt og da jeg tok på meg True Norwegian Black Metal t skjorten så fant jeg ut at det var en annen som også elsket denne musikken. Så presenterte han meg for de andre vennene hans. Kort og enkelt, jeg trives veldi på den nye skolen :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ble glad av historien til Batnobbit, best of luck på den nye skolen :D

 

+ jeg har lært meg med vaskemaskinen på hybelen, gleder og gruer meg til klesvasken er ferdig, lurer på om jeg ikke går i xxxs t-shirts i morgen.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Klarte å bestille billetter til Kongeparken. Ikke tenkt over det, når siste sleppet plutselig var idag. Hamret som en gærning på f5 for å sleppe å kjøpe de dyre billettene, og endelig fikk jeg ihvertfall noen brukbare. Så hadde jeg plutselig 5 minutter på meg å fullføre bestillingen.

 

Men det gikk. :w00t:

Lenke til kommentar
Det å sitte på skolen, late som man hører på en mattelærer, men egentlig går det i Diskusjon.no, MSN og Facebook :D

Gjør det deg glad? Det får meg til å føle at jeg er ubrukelig :(

 

Jeg er glad for at vi sluttet tidlig.

 

Ja, det gjør meg glad å kunne være på msn og facebook når noen snakker for mye..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...