Jo Are Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 At jeg får 9k om en uke Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Selve dagen idag. Da jeg lå i sengen om morgenen så var jeg helt på bunn. Jeg hadde ingen venner på den nye skolen og jeg syntes jeg var, og enda er ganske annerledes i forhold til alle de andre i og med at hovedinteressene er noe jeg driter i. Men så begynte første og andre time og jeg måtte sitte med to ukjente. Jeg ble raskt venner med dem. Etterpå i gymen så blei jeg litt hypet opp og tullet mye dvs de fleste lærte seg navnet mitt og da jeg tok på meg True Norwegian Black Metal t skjorten så fant jeg ut at det var en annen som også elsket denne musikken. Så presenterte han meg for de andre vennene hans. Kort og enkelt, jeg trives veldi på den nye skolen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg bestilte ny laptop i natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Ble glad av historien til Batnobbit, best of luck på den nye skolen + jeg har lært meg med vaskemaskinen på hybelen, gleder og gruer meg til klesvasken er ferdig, lurer på om jeg ikke går i xxxs t-shirts i morgen. Endret 19. august 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Klarte å bestille billetter til Kongeparken. Ikke tenkt over det, når siste sleppet plutselig var idag. Hamret som en gærning på f5 for å sleppe å kjøpe de dyre billettene, og endelig fikk jeg ihvertfall noen brukbare. Så hadde jeg plutselig 5 minutter på meg å fullføre bestillingen. Men det gikk. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Pc med i7, helt nytt Grafikkort, og 6 gb ram er oppe og går ;D Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 At jeg fant masse øl på terassen. Penger spart er penger tjent! Jeg vil også ha en terasse som brygger øl. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vil også ha en terasse som brygger øl. Jeg også o.o Jeg er også veldig glad for at jeg får igjen penger på mobilen som forsvant på mystisk vis i London. Var uten simkort i 4dager elns, følte meg helt funksjonshemma. Først da jeg forstår hvor avhengig jeg er av å ha en telefon til min disposisjon. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det å sitte på skolen, late som man hører på en mattelærer, men egentlig går det i Diskusjon.no, MSN og Facebook Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det å sitte på skolen, late som man hører på en mattelærer, men egentlig går det i Diskusjon.no, MSN og Facebook Gjør det deg glad? Det får meg til å føle at jeg er ubrukelig Jeg er glad for at vi sluttet tidlig. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det å sitte på skolen, late som man hører på en mattelærer, men egentlig går det i Diskusjon.no, MSN og Facebook Gjør det deg glad? Det får meg til å føle at jeg er ubrukelig Jeg er glad for at vi sluttet tidlig. Ja, det gjør meg glad å kunne være på msn og facebook når noen snakker for mye.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Euroshopperbørd på Rimi er lykke for en student. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 15k i lønn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Euroshopperbørd på Rimi er lykke for en student. Fortell meg prisen please! Lever i samme situasjon og du kan også gi meg mye lykke! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 kjøpt ny wilson tennisrackert idag. min gamle princerackert fikk brudd i rammen ved et uhell og ble tilslutt ubrukelig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 At livet generelt er veldig bra nå Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 At det er siste skoledag før helg i morgen Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 da er det heller ikke lenge igjen før vi kan vente oss utallige innlegg som kun inneholder ordet; HEEEEEEEEEEEEELG!!! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 At livet generelt er veldig bra nå Paha, alt funker bra når man er på glid med et kvinnemenneske Am I wrong? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Snart er beinhinnebetennelsen min vekk Får omtrent orgamse hver gang jeg går opp en trapp eller hopper nå. Kjenner ikke en dritt til den Trykkbølgebehandlig <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå