Gavekort Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lady hadde fri idag. Lady reiste på shopping idag. Lady svidde bank kortet en smule idag. Lady brydde seg ikke. Lady smiler som en idiot når hun ser på den nye haugen med klær som ligger på sengen. =) Livet er heeeeerlig!!!! Lady må slutte å snakke i tredjeperson, ellers vil jeg (førsteperson) overføre dette innlegget til "Ting som irriterer så grenseløst". Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lady hadde fri idag. Lady reiste på shopping idag. Lady svidde bank kortet en smule idag. Lady brydde seg ikke. Lady smiler som en idiot når hun ser på den nye haugen med klær som ligger på sengen. =) Livet er heeeeerlig!!!! Lady må slutte å snakke i tredjeperson, ellers vil jeg (førsteperson) overføre dette innlegget til "Ting som irriterer så grenseløst". *plystre plystre* Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Snap! Lady må slutte å snakke i tredjeperson, ellers vil jeg (førsteperson) overføre dette innlegget til "Ting som irriterer så grenseløst". *plystre plystre* Nei, "Lady plystrer" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hulk very angry now! Hulk destroy! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Veit du ikke hvem Gamsten er? Alle vet da det? Hvem er Gamsten? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Er ikke alle som bryr seg med å SE på fotball, bedre å uttøve enn å sitte på rævva og være lat. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Åja, han fotballspilleren med smurfestemmen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Morten Gamst Pedersen http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=556742 Se filmen hos Youtube Han jeg tenker på. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Var han pretty-boyen jeg trudde du prata om. Må man se "homo" ut for å spille fotball eller blir de bare slik etterhvert? Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Var han pretty-boyen jeg trudde du prata om.Må man se "homo" ut for å spille fotball eller blir de bare slik etterhvert? Hehe.. Bra sagt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Han er spesielt fag da, men tror de formes etter hvert. Men han er god, spiller i Premier League, har masse cash og kjører fet bil. Han har oppnådd mer enn de fleste uansett hvor mange dl. hårgele han bruker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Dl? Prater vel L. per minutt der. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Sant nok, men det funker! Dama hans. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hadde tatt hu for en burger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Han er spesielt fag da, men tror de formes etter hvert. Men han er god, spiller i Premier League, har masse cash og kjører fet bil. Han har oppnådd mer enn de fleste uansett hvor mange dl. hårgele han bruker. Penger har ikke noe å si når han er en kvalmende fag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 My cock is much bigger than yours, My cock can walk right through the door With a feeling so pure.. It's got you screaming back for more. Teksten i spoiler gjør meg glad. Eller rettere sagt, sangen gjør det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) I dag skal jeg hente min kjære gamle server hjem. Gleder meg til å sette den opp. Edit: At skjegget mitt blir rødt! Fredrik Barbarossa! Endret 13. august 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Yay, ny kontrakt for 1 år. Yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå