Hyperio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg har fått studenthybel. En plass å bo, hurra. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? Hvem er gal nok til å dumpe Stavanger? :s Lenke til kommentar
Korka Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg fløtter inn på hybel i Kristiansund på mandag Fått meg kjæreste og <3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg har ikke kjæreste! Men er derimot glad for at jeg blir unbanna fra Gamreactor i natt/imorgen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 HAR BESTILT CANON HV40 I DAG LOLOLOL Får det på TORSDAG! :D HVA SKAL JEG GJØRE AARRRHRHRHRHRHHR HJELP Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 SOMMERFERIE!! :D Har ikke hatt så ferie siden påske nå … 1 herlig uke med fri og så er det jobb igjen. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? Hvem er gal nok til å dumpe Stavanger? :s jeg, som er bil-gal. Er jo ikke en bane på hele vestlandet... MM, hjem til Sarp. og rudskogen. Men en ting skal dere Siddiser ha, dere er mer villige til litt gate-moro. Flytter snart for megs elv igjen, skal bli deilig. Endret 12. august 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? Hvem er gal nok til å dumpe Stavanger? :s jeg, som er bil-gal. Er jo ikke en bane på hele vestlandet... MM, hjem til Sarp. og rudskogen. Men en ting skal dere Siddiser ha, dere er mer villige til litt gate-moro. Flytter snart for megs elv igjen, skal bli deilig. Hehe.. Name time and place.. Får håpe du ikke savner oss for mye etter du flytter da. =) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At "kjøpingen" av ArmA II endelig er ferdig Håper jeg ikke blir skuffet av spillet :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 I morgen tidlig flytter jeg på hybel ca 50 mil fra hjemstaden, gleder meg noe enormt! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Har fått lov av en kæll til å skyte diverse vilt på åkeren hans Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 I morgen tidlig flytter jeg på hybel ca 50 mil fra hjemstaden, gleder meg noe enormt! Hvor flytter du da? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har fått invitasjonen min til SUSE Studio! http://susestudio.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Endelig fått oss leilighet og betalt depositum osv. Happhappyhappy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? Hvem er gal nok til å dumpe Stavanger? :s Er dere galne? Dumper vel aldri Stavnager! Men Steinkjer har blitt mitt hjem etter at jeg verken kom inn i Stavanger eller Bergen. Og Steinkjer er bedre enn Orkanger. Det er i et annet fylke og 3-4 timer unna familien, og jeg slipper det evinnelige maset. Regner med å være tilbake i Stavanger fra og med neste høst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 I morgen tidlig flytter jeg på hybel ca 50 mil fra hjemstaden, gleder meg noe enormt! Hvor flytter du da? Sandnessjøen, ikke så langt fra Mosjøen, skal gå skole. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Tjent 2 cent på å kjøre et fancy program på PCen. Beste av alt, kun tilknytting mellom programmet og PayPal. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 datasmurf: Det er gutten sin det. Kom deg tilbake til Stavanger fortest mulig =) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At Norge vant over Skottland i fotball Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Lady hadde fri idag. Lady reiste på shopping idag. Lady svidde bank kortet en smule idag. Lady brydde seg ikke. Lady smiler som en idiot når hun ser på den nye haugen med klær som ligger på sengen. =) Livet er heeeeerlig!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå