Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå; den pene blonde jenta rett ovenfor meg på bussen, noe med henne bare gjør meg glad - bag'en jeg venter på, endelig kan jeg faktisk ha med meg ting uten å ha plassmangel. At jeg begynner som privatist på jus, foreldrene som backer det opp med å la meg bo hjemme slik at jeg kan flytte hvor jeg vil når jeg er ferdig om 3 år for å ta master i økonomi :D

Og så ene pusen min - som jeg kan stjele kosemeldinger av hele tiden, slik at jeg aldri har en dårlig dag, for da er det bare å sende henne sms, og få "kos" tilbake :)

 

edit; og at stå på betaler seg - fant endelig den fordømte p4 sangen jeg lette etter :p

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kvåoted for da trut. Fra en fisen møkkaleilighet, til en diger andreetasje. Sammenligning umulig.

Omtrent det samme her. Flyttet hjemmefra hvor vi hadde ikke-drikkbart vann i springen, insekter over alt, mye rot, dårlig beliggenhet, tregt internett, mus i veggene osv osv. Nå har jeg alt jeg kan drømme om. Nok plass i en fin, ny leilighet i sjuende etasje, drikkbart vann, butikker rett over gata og bare noen hundre meter å gå til skolen. Jeg tar heis hver dag og har aldri i mitt liv hatt eller opplevd så kjapp nettlinje før. :wee:

Lenke til kommentar

Hadde en utrolig interessant samtale med onkelen til mamma i dag.

 

Vi snakka om Japan og det japanske språket, for han er nemlig like interessert i Japan som meg og han kan japansk. Det er 50 år sida han var i Japan sist, men han snakka veldig livlig om det han opplevde der.

 

Det var veldig hyggelig og en av de mest interessante samtalene jeg har hatt på lenge.

 

:wee:

Lenke til kommentar

Jeg (familien min generelt) er alltid sent ute med ting. Derfor er jeg kjempeglad for at jeg allerede har store deler av rommet mitt pakket ned i esker, slik at jeg ikke må pakke som en gal natt til lørdag. :D

 

(Jeg elsker at det er søsteren min som kommer til å få kjeft istedenfor meg.)

 

Jeg så også den nye Gubben og Katten-filmen i dag med lillesøsteren min! Den var søt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...