Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Å ha flyttet gjør meg glad! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Musikk! Og at jeg snart skal flytte til et hus i nærheten med bedre plass. Gleder meg til skolestart og egentlig. blir kjekt å begynne på VGS håper jeg. ^^ Endret 10. august 2009 av Constanse Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Å ha flyttet gjør meg glad! Kvåoted for da trut. Fra en fisen møkkaleilighet, til en diger andreetasje. Sammenligning umulig. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Mennesker som smiler og hilser på gaten =) Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Programmering, en kopp hvit te og klassisk musikk. De tre tingene, helst kombinert, er hyggelig og gjør meg glad. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Mennesker som smiler og hilser på gaten =) Litt enig der, liker at folk hilser tilbake selv om jeg ikke aner hvem de er.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Akkurat nå; den pene blonde jenta rett ovenfor meg på bussen, noe med henne bare gjør meg glad - bag'en jeg venter på, endelig kan jeg faktisk ha med meg ting uten å ha plassmangel. At jeg begynner som privatist på jus, foreldrene som backer det opp med å la meg bo hjemme slik at jeg kan flytte hvor jeg vil når jeg er ferdig om 3 år for å ta master i økonomi Og så ene pusen min - som jeg kan stjele kosemeldinger av hele tiden, slik at jeg aldri har en dårlig dag, for da er det bare å sende henne sms, og få "kos" tilbake edit; og at stå på betaler seg - fant endelig den fordømte p4 sangen jeg lette etter Endret 11. august 2009 av Christian86 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At turtles filmene mine er sendt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kvåoted for da trut. Fra en fisen møkkaleilighet, til en diger andreetasje. Sammenligning umulig. Omtrent det samme her. Flyttet hjemmefra hvor vi hadde ikke-drikkbart vann i springen, insekter over alt, mye rot, dårlig beliggenhet, tregt internett, mus i veggene osv osv. Nå har jeg alt jeg kan drømme om. Nok plass i en fin, ny leilighet i sjuende etasje, drikkbart vann, butikker rett over gata og bare noen hundre meter å gå til skolen. Jeg tar heis hver dag og har aldri i mitt liv hatt eller opplevd så kjapp nettlinje før. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) skal på bursdagsfest idag. tirsdag er kanskje ikke den mest riktige dagen å plassere en fest på,but who cares...er en student og mine forelesninger har ikke begynt ennå. og jo, "flåklypa grandprix" ligger ute på youtube.com i "HD".sitter å kikker på det nå. http://www.youtube.com/watch?v=GFklcnHQ4t0 Endret 11. august 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Donkeyboy - Ambitions Denne sangen får meg i godt humør =) Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At det faktisk fins countrysangar det er verdt å lytte til. Det var ei hyggeleg overrasking Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 ja, det er faktisk en del god country der ute som dette. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At SLIguy linka til flåklypa grand prix! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Å høre broren min spille piano mens jeg sitter her i etasjen over. Pianoet var gratis og er relativt ustemt over to oktaver, men musikken gir meg gåsehud over ryggen uansett. Herligste instrumentet Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hadde en utrolig interessant samtale med onkelen til mamma i dag. Vi snakka om Japan og det japanske språket, for han er nemlig like interessert i Japan som meg og han kan japansk. Det er 50 år sida han var i Japan sist, men han snakka veldig livlig om det han opplevde der. Det var veldig hyggelig og en av de mest interessante samtalene jeg har hatt på lenge. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg (familien min generelt) er alltid sent ute med ting. Derfor er jeg kjempeglad for at jeg allerede har store deler av rommet mitt pakket ned i esker, slik at jeg ikke må pakke som en gal natt til lørdag. (Jeg elsker at det er søsteren min som kommer til å få kjeft istedenfor meg.) Jeg så også den nye Gubben og Katten-filmen i dag med lillesøsteren min! Den var søt. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Får besøk til helga av en god venn fra Moss! Håper det blir fint vær! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg flytter hjem til Steinkjer i helga Du dumper Stavanger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå