hawaii2k Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Følelsen man har når man går ut fra tannlegekontoret! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) http://www.metacafe.com/watch/910150/funny_pic/ Vet ikke hva de er, men jeg blir hvertfall utrolig glad av den filmen. donno why. Edit: spess de på 1:22 og 2:12 :!: Endret 20. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kommer alltid i godt humør av gærne katter på YouTube! Katter kan det å spre glede Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) HALLELUJA! Premien: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=4555 Hahahahaha! Søtt og kult xD http://www.metacafe.com/watch/910150/funny_pic/ Vet ikke hva de er, men jeg blir hvertfall utrolig glad av den filmen. donno why. Edit: spess de på 1:22 og 2:12 :!: Morsomme bilder, ja ^^ Jeg blir glad når det er jeg som står for !!!! Endret 20. januar 2008 av Mads15 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Det er ufattelig hyggelig at jeg for tiden går rundt og er ustanselig kjempeglad Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Har åpen skole i dag, og det er ikke så kult i seg selv, men det vil si at skolen ikke begynner før 15.00. Så i dag har jeg utnytta formiddagen skikkelig, sto opp og trente, rydda i klesskapet, støvsuga hele huset. Godt å få noe ut av dagen. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 SNØ!!! Jeg skal i stallen i helga og tjuvlåne meg en hest. Det gjør meg glad Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Brutal musikk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 En stor burger, kald Cola på boks og en bra film, gjør livet verdt å leve... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Bestekompisen min kom nettopp på døra mi med en stor rose, gavekort på film og DVD. Helt uanmeldt. Noe av det koseligste jeg har opplevd, faktisk.. Satt skikkelig pris på det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Bestekompisen min kom nettopp på døra mi med en stor rose, gavekort på film og DVD. Helt uanmeldt. Noe av det koseligste jeg har opplevd, faktisk.. Satt skikkelig pris på det. Er det vanlig at gutter seg imellom gir roser til hverandre? Går ut ifra at dere er gutter? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 "Penis Trygve" eren dame faktisk. I dag er jeg blitt moderator på forumet til CoD4-klanen min, det gjør meg glad og stolt =) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Er det vanlig at gutter seg imellom gir roser til hverandre? Går ut ifra at dere er gutter? Tidligere kjent som Aidskake. =P Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Litt av et nick du har fått deg, Aidskake Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Få ting er bedre enn lukten av den første ølen du åpner. Den følelsen du får da er rett og slett fantastisk. Tar deg rett tilbake til alle festlighetene du har opplevd og har i vente. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Tanken på vinterferien. Helger ! Film og popcorn ! Venner ! Futurama ! Følelsen etter en liten whisky ! Sove ! ( Dagdrømming er en av mine favoritter ) Og masse, masse mer ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Tanken på vinterferien.Helger ! Film og popcorn ! Venner ! Futurama ! Følelsen etter en liten whisky ! Sove ! ( Dagdrømming er en av mine favoritter ) Og masse, masse mer ! Å lese innlegget ditt gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Tanken på vinterferien.Helger ! Film og popcorn ! Venner ! Futurama ! Følelsen etter en liten whisky ! Sove ! ( Dagdrømming er en av mine favoritter ) Og masse, masse mer ! Å lese innlegget ditt gjorde meg glad. Å lese ditt gjorde meg glad. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Det at det er fredag og helg snart, skolen slutter halv 12 i dag og nysnø gjør meg glad Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Endelig helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå