-Léon- Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://www.vgtv.no/?id=23600 Haha det gjorde min dag bedre ^^ Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Pusemor er gravid igjen. 5 uker til så er det fullt liv her. ^^ Såklart, det er jo ikke noe bra at hun får kull her og der og i hytt og pine, men det er kjempekoselig. :] Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Spontanfylla i sofienbergparken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Slike beskjeder på deviantart, og masse favs. Hi, I am fascinated by your gallery! you are wonderful artist! ) Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Å være helt alene i huset en liten stund, bare ligge å kose seg. Det er herlig. ^^ Var i byen med noen venninner i dag, de foreslo å kanskje gjøre noe i kveld, men usosiale meg avslo. Var så sliten, og jeg kan rett og slett digge å være alene av og til. Kan også neven at nevnte venninner er litt slitsomme i lengden, og at vi hadde endt opp med å se en eller annen tåpelig sex-komedie, fordi vi har helt forskjellig smak i filmer. Så da valgte jeg kosekveld med bok. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 At jeg fikk konstruert den hylla jeg har tenkt på i flere uker ;D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 At det regner og er torden og lyn ute, det er så herlig om sommeren etter en varm dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Å være helt alene i huset en liten stund, bare ligge å kose seg. Det er herlig. ^^Var i byen med noen venninner i dag, de foreslo å kanskje gjøre noe i kveld, men usosiale meg avslo. Var så sliten, og jeg kan rett og slett digge å være alene av og til. Kan også neven at nevnte venninner er litt slitsomme i lengden, og at vi hadde endt opp med å se en eller annen tåpelig sex-komedie, fordi vi har helt forskjellig smak i filmer. Så da valgte jeg kosekveld med bok. Bok wins! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 At det regner og er torden og lyn ute, det er så herlig om sommeren etter en varm dag Enig i den. Så kan man ta med seg kamera og stativ ut og ta bilder, og det ikke regner for mye. Evt. ta med paraply også Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hatt en utrolig flott feiring i dag. Norsk folkemuseum var alle tiders, elsker utstillinger og slikt, Istid 3 var kjempegøyal film, og maten på kinarestauranten var knallgod. Jo, så er det navnedagen min i dag også, hehe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 At det regner og er torden og lyn ute, det er så herlig om sommeren etter en varm dag Enig i den. Så kan man ta med seg kamera og stativ ut og ta bilder, og det ikke regner for mye. Evt. ta med paraply også Yeah, bare at nå finner jeg ikke stativet mitt Så da blir det Tool på anlegget og bok i stedet! Jean M. Auel = win! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Har kommet hjem etter en fin kveld med råning i byen Hvem kan ikke elske slikt? Endret 9. august 2009 av W202 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 At jeg fikk konstruert den hylla jeg har tenkt på i flere uker ;D Og da fikk jeg montert den også Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kelner gi meg husholdningssaft! Nesteuke går jeg ned memory lane med alle episodene av Teenage Mutant Ninja Turtles Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Styx - Come Sail Away. Den er så... Fin! Det er ikke typisk meg å høre på slike sanger, men jeg er aldeles ikke flau av å si at jeg elsker den sangen! Carman som synger den: Blir glad av den og Anorexia Nervosa Den som tipset meg om det er en helt Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ny luftpistol! Skal kjøpe rødpunktsikte i morra på teknikmagasinet! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Reiser en uke til kypros i natt Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Drar til vestlandet med kjæresten i morgen. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Å spille Sonic the Hedgehog 2 igjen. Barndomsminner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå