Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å være helt alene i huset en liten stund, bare ligge å kose seg. Det er herlig. ^^

Var i byen med noen venninner i dag, de foreslo å kanskje gjøre noe i kveld, men usosiale meg avslo. Var så sliten, og jeg kan rett og slett digge å være alene av og til. Kan også neven at nevnte venninner er litt slitsomme i lengden, og at vi hadde endt opp med å se en eller annen tåpelig sex-komedie, fordi vi har helt forskjellig smak i filmer. Så da valgte jeg kosekveld med bok. :whistle:

Lenke til kommentar
Å være helt alene i huset en liten stund, bare ligge å kose seg. Det er herlig. ^^

Var i byen med noen venninner i dag, de foreslo å kanskje gjøre noe i kveld, men usosiale meg avslo. Var så sliten, og jeg kan rett og slett digge å være alene av og til. Kan også neven at nevnte venninner er litt slitsomme i lengden, og at vi hadde endt opp med å se en eller annen tåpelig sex-komedie, fordi vi har helt forskjellig smak i filmer. Så da valgte jeg kosekveld med bok. :whistle:

Bok wins! ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
At det regner og er torden og lyn ute, det er så herlig om sommeren etter en varm dag :)

Enig i den. Så kan man ta med seg kamera og stativ ut og ta bilder, og det ikke regner for mye. Evt. ta med paraply også :p

Lenke til kommentar
At det regner og er torden og lyn ute, det er så herlig om sommeren etter en varm dag :)

Enig i den. Så kan man ta med seg kamera og stativ ut og ta bilder, og det ikke regner for mye. Evt. ta med paraply også :p

Yeah, bare at nå finner jeg ikke stativet mitt :(

Så da blir det Tool på anlegget og bok i stedet! Jean M. Auel = win! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...