Snublefot Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 En tur på Mac butikken. Når jeg en gang dør skal jeg begraves med sminken min rundt meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Omgfu … *Vente på lønn* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 At jeg skal til Spania i morgen! Turan som tælle! KLIKKIS Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 1 årsdagen i morgen gjør meg glad. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Sangen Sing for the moment, av Eminem... Its awesome. Endret 7. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 33 400 på konto! omfg. Sitte og slappe av/høre på musikk med kjæresten mens man nerder om kvelden er kos og gjør meg glad. Og tanken på at vi snart flytter sammen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Fikk den utrolige hyggelige meldingen i går morgen om jeg hadde anledningen til å bli med på grilling kvelden senere. Sier man nei til slikt, da? Pluss at jeg overrasket vedkommende med en liten gave (vin). Innkasserte en god og varm klem med den. Det er så godt å stå sammen! Endret 7. august 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Gress! gress gjør meg glad, når jeg dør skal jeg begraves i gress Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan bli litt vanskelig, men du havner i alle fall under gresset Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det kan bli litt vanskelig, men du havner i alle fall under gresset De niggaz call it weed. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Innen jeg dør er ingenting umulig ^^ Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg er glad for at jeg endelig fikk pakken fra Natur og Ungdom. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva inneholdt den? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 1 år som kjærester gjør meg glad. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva inneholdt den? Den inneholdt "bare" Putsj(medlemsbladet) og litt diverse(verveblokk med mer), men jeg ble bare så glad for å få den. Meldte meg inn i sommerferien, så det ble litt surr både med registreringen og bladsendingen, så det var fint at alt var fikset nå. ^^ Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 1 år som kjærester gjør meg glad. Gratulerer, yvonne2. Er så utrolig glad etter gleden jeg ga i går, betyr uhorvelig mye! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Styx - Come Sail Away. Den er så... Fin! Det er ikke typisk meg å høre på slike sanger, men jeg er aldeles ikke flau av å si at jeg elsker den sangen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå