Dammed Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 nye svømmebiller? Fader, lenge siden jeg har svømt, drev med det aktivt, men nå er det sjeldnere og sjeldnere jeg svømmer. :/ Fått meg Onkyo Lydkort, AE Aego høyttalere og gode skjerma phono kabler fra HIfi klubben. Lyden er helt rå: Fy flate for en forandring. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 japp, nye briller og ny svømmeshorts. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 10 dager til jeg flytter til en ny plass der jeg skal gå på skole, gleder meg sykt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At etter 2 uker i syden, har jeg endelig fått farge. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Pøh. Hvem bruker vel CDer lengre? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Den har USB, men jeg kaller det for CD spiller Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, enig. Fytti katta det var deilig å pælme alle de helsikkes mp3 cd'ene som lå fløyt i bilen da jeg gikk over til usb. Med en 16gig pinne er det plass til utrolig mye musikk, og ikke minst slipper man å lete gjennom hundreogbæ cd'er for å finne den riktige. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At jeg endelig turde å si i fra at jeg likte ei jente:) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, enig. Fytti katta det var deilig å pælme alle de helsikkes mp3 cd'ene som lå fløyt i bilen da jeg gikk over til usb. Med en 16gig pinne er det plass til utrolig mye musikk, og ikke minst slipper man å lete gjennom hundreogbæ cd'er for å finne den riktige. ++ at det er ganske farlig å sitte å lete gjennom cd'er mens man kjører. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Siste dag på sommerjobben nå til helga, så to uker med fri fram til jeg flytter på folkehøgskule. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Dette gjør meg glad! Trodde at omtrent alle i den alderen der holdt med United jeg :!: Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den har USB, men jeg kaller det for CD spiller Hvilken kjøpte du? Hentet min nye mobil i dag, HTC Touch Diamond 2. Fy flate den er rå. Elsker den. Lenke til kommentar
Ladyalex Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 En jente la ann på meg idag. Det var koselig. =) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Den har USB, men jeg kaller det for CD spiller Hvilken kjøpte du? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...;id=&vn=736 Funker knall Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Blitt invitert på filmkveld hos ei venninne med en kamerat i dag Blir koselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ny piercing og en fantastisk e-post fra ei fantastisk jente. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Endelig fått noe ekstra lys på badet. Endelig kan jeg sminke meg i skikkelig lys. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Muse, svømming og styrketrening gjør meg glad Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Spiller med usb i bilen er knall, det var noe av det første jeg gjorde da jeg skaffa meg bil, kjøpe en spiller med usb. Og jeg kan ta musikken med inn på jobb å spille den her uten å dra med ei bunke plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå