Mariaink Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Stemmer, du mista den. Det suger. Den har alltid vært i en konvolutt på oppslagstavla mi, men når jeg sjekket i dag var konvolutten med billetten i borte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Merkelige greier det der. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skal ringe billettservice etterpå. Nesten 100% sikker på at de nekter å sende meg ny billett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Derfor liker jeg å få billettene mine elektronisk så jeg bare kan skrive de ut om jeg mister dem Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Awesome! Da er du også med i "XFX 4890 xXx" - klubben! Takktakk! Lever i håpet om at pcn min skal få oppleve trekant med to av disse før eller senere også! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Derfor liker jeg å få billettene mine elektronisk så jeg bare kan skrive de ut om jeg mister dem Tror ikke det gikk på Muse. Foretrekker å få billettene elektronisk selv ja Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oi, jeg fant billetten! Gjett hvor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 I søppla, der den hører hjemme Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvor fant du den? Under senga? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 På bunnen av papp og papirdunken. Pappa som måtte ha kastet den, men han kommer vel til å nekte på at det var ham uansett. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hehe, jeg har funnet igjen ting i søppelkassa mange ganger også :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Å daffe rundt i bokseren hele dagen gjør meg glad. Det være seg om jeg er ute og hopper på trampolina, ligger på verandaen og døser i solsteika med bok og vin, eller bare sitter foran en eller annen skjerm ^^ Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Jeg har fått CD spilleren! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Sykla 40 kilometer i dag. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har fått den bærbare pcen tilbake fra reparasjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Å barbere seg i ansiktet, å ha fri, Spotify day pass, bruke produkter fra The Body Shop, å vite at jeg flytter om ei uke og veldig gode venner fra Nederland gjør meg glad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 At jeg fikk Super Nintendoen min til å virke igjen!!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Svømt i dag! Pluss prøvd nytt svømmeutstyr, var helt sick! Blir muligens svømming i morra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå