Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det ikke gjør noe at innlegget mitt er en "smule" langt!

 

Ting jeg liker og blir i godt humør av!!!

 

Venner.

Sånne som du kan fortelle alt til, også det man egentlig ikke kan fortelle, fordi disse menneskene ikke kan slå opp med deg. Og så vet du at du betyr akkurat det samme for dem.

 

Stearinlys.

Gir både varme og stemning. Eller husbrann og varmeutslett. Blei litt usikker nå..

 

Varme håndklær.

Varme håndklær rett fra trommelen. Men ikke de vi har, for de loer så fælt at jeg ser ut som en ribba kylling etter å ha tørka meg.

 

Høstløv.

Nydelige farger som ligger spredt utover som et stort nydelig teppe. Veldig gøy å springe gjennom store hauger så alt flakser rundt deg og svirrer rundt til det til slutt lander igjen.

 

Bøker.

De trenger ikke være tykke, men romme nok til at jeg kan tømme hodet mitt en liten stund.

 

Gutter.

Gutter som kan si det fine de føler for deg. Mens de ser deg inn i øynene på en sånn måte at du skjønner at de faktisk mener det.

 

Jordbær.

Åh milde himmel. Jeg elsker jordbær. Jeg spiser til og med de små grønne frøene utenpå. Nesten helt ukritisk så lenge de er gode og røde og ikke vasne og ekle.

 

Godteri.

ALTFOR glad i godteri. Men nå prøver jeg å spise kun i helgene. Får se hvor godt det går.

 

Frukt.

Jeg elsker frukt. Banan, eple, druer, fersken, mango, appelsin osv. Ingen ting er så godt som frukt en varm sommerdag eller en kjølig vinterdag.

 

Kakao.

Kakao er en fantastisk oppfinnelse, også enten med krem eller marsmallows oppi. Nam nam. Solbærtoddy er også nam nam!!!

 

Musikk.

Musikk er utrolig avslappende. Du kjenner kroppen bare lener seg tilbake og blir helt slapp. Dette spørs jo hvilken musikk du hører på, men det funker med min musikk.

 

Skrive.

Noen mennesker kommuniserer via tegn, andre liker å prate. Noen danser også. Jeg både prater og skriver. Hvilken fantastisk simultankapasitet. Og hvis du plusser på kroppsspråket er det jo utrolig hva man får til.

 

Strekke seg.

Det å kunne ligge og vri seg, strekke og snurre med de kroppsdelen det går med og pipe og male, er nesten alfa omega for å få en god dag.

 

Puter.

Store gode puter i mange fine farger. Ha masse i puter i sengen og i sofaen. Det er jo så herlig.

 

Hester.

Verdens flotteste dyr! (Motsetning til haier, som for min del godt kan utryddes, og bildene av dem brennes, sånn at vi bare kan minnes dem som forhistoriske uhyrer.)

 

Reiser.

Det er ingen ting som er så herlig som å kunne sette seg på et fly og i løpet av noen timer være en helt annen plass. Det finnes så utrolig mange plasser rundt om i verden som er helt fantastiske. Det gjelder bare å plukke ut hvilke du ikke kan unnvære. For man får ikke sett alle uansett. Jeg tror mine reise regninger blir mange og dyre.

Lenke til kommentar

Alle skal ha tak i meg!

Alle vil et eller annet. Og så har jeg alltid noe jeg skulle ha gjort selv.

 

Vil ikke kalle dette en ferie... Men jaja, det viser hvertfall at jeg er passe etablert i denne verden da. :D

 

Litt slitsomt, men samtidig deilig å alltid være på farten.

Er jo mye av det som er jobb, så jeg tjener jo litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...