Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og imorgen får du bot ;)

Jeg fikk mi første og siste bot i vinter. (70 i 60-sonen) Dette førte til at jeg har kjørt som et lam helt fram til i dag da fartsdemonen tok fullstendig kontroll. Nå vil jeg ikke skrive for mye her, men vil påstå at jeg vet hvordan jeg ikke skal få bot. I hvert fall på kjente veier.

Lenke til kommentar

hah, min eneste og førte bot var bruk av kollektiv felt, forbikjørte en gammel kjerring som kjørte 50 i 70 sona, så selvsagt ikke landcruiseren med blålys (som forresten er gjennomsiktige, ikke så lette å få øya på...)

 

Men ting som gjør meg glad, får meg snart to nye 24" lcd skjørmer til Pc'en. :wee:

Lenke til kommentar
Har også bare tiende igjen! Gleder meg til å være ferdig med hele barneskoledriten.

Gjett om jeg gjør også. Blir digg å "starte på nytt" , få seg nye venner og greier :)

 

Begynner Traffikalt grunnkurs i morgen, blir kos å få kjøre snart :)

 

Tenkte å ta det til vinteret jeg. Blir 16 i mars, så da kan jeg begynne å øvelseskjøre :)

Lenke til kommentar
Begynner Traffikalt grunnkurs i morgen, blir kos å få kjøre snart :)

 

Tenkte å ta det til vinteret jeg. Blir 16 i mars, så da kan jeg begynne å øvelseskjøre :)

 

Ble 16 i Juni, så jeg burde ha tatt det for en stund siden.. Men men, bedre sent en aldri ;)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Sier ikke mer enn dyp, urørt pudder på en herlig og kald vinterdag ;)

 

Åhh... DEN støtter jeg ass! Puddersnø er nr. 1, etter det kommer påskeføret i en flott preparert snowboardpark. Får gåsehud her jeg sitter...

 

pff, en kald vinterdag med is og 30-40cm nysnø og en stor urørt parkeringsplass sier jeg. Powerslide. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...