Datasmurf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vet, ble fylleringt av noen derifra i går kveld Og jeg liker egentlig ikke dialekta at all, men jeg liker venninna mi, så da gir jeg faen i hvordan hu prater ^^ Overlevde jeg bergensere og folk fra Sirdal, overlever jeg sunnmøringer også Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Og imorgen får du bot Jeg fikk mi første og siste bot i vinter. (70 i 60-sonen) Dette førte til at jeg har kjørt som et lam helt fram til i dag da fartsdemonen tok fullstendig kontroll. Nå vil jeg ikke skrive for mye her, men vil påstå at jeg vet hvordan jeg ikke skal få bot. I hvert fall på kjente veier. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 hah, min eneste og førte bot var bruk av kollektiv felt, forbikjørte en gammel kjerring som kjørte 50 i 70 sona, så selvsagt ikke landcruiseren med blålys (som forresten er gjennomsiktige, ikke så lette å få øya på...) Men ting som gjør meg glad, får meg snart to nye 24" lcd skjørmer til Pc'en. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 At denne forbaskede dagen er over og jeg skal hjem til min selskapssyke pusekatt. Forfriskende regn ute også. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) At CD spilleren til bilen jeg bestilte er på vei i posten Endret 3. august 2009 av W202 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bestillte du bilen eller cd spilleren? :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Bestilte CD spilleren ja, ble litt feil formulert Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe Noe som er hyggelig: Jeg begynner i 10. klasse. 1 år igjen, så går jeg på videregående. Det blir digg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe Noe som er hyggelig: Jeg begynner i 10. klasse. 1 år igjen, så går jeg på videregående. Det blir digg 10 klasse burde gå knirkefritt, og videregående blir endra bedre. Begynner på sisteåret nå jeg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er ferdig med hele sulamitten jeg. Nå begynner jeg som lærling hos Pratt & Whitney som flymotormekaniker. Det gjør i hvertfall meg glad. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har også bare tiende igjen! Gleder meg til å være ferdig med hele barneskoledriten. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Begynner Traffikalt grunnkurs i morgen, blir kos å få kjøre snart Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har også bare tiende igjen! Gleder meg til å være ferdig med hele barneskoledriten. Gjett om jeg gjør også. Blir digg å "starte på nytt" , få seg nye venner og greier Begynner Traffikalt grunnkurs i morgen, blir kos å få kjøre snart Tenkte å ta det til vinteret jeg. Blir 16 i mars, så da kan jeg begynne å øvelseskjøre Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Begynner Traffikalt grunnkurs i morgen, blir kos å få kjøre snart Tenkte å ta det til vinteret jeg. Blir 16 i mars, så da kan jeg begynne å øvelseskjøre Ble 16 i Juni, så jeg burde ha tatt det for en stund siden.. Men men, bedre sent en aldri Endret 3. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Å være så forelska at man nesten dør litt. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Å være så forelska at man nesten dør litt. +1 Eller når man ikke får sove før kl 3 om natta og våkner opp kl 6 om morgen fordi man er forelska Lenke til kommentar
siggii Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Sier ikke mer enn dyp, urørt pudder på en herlig og kald vinterdag Åhh... DEN støtter jeg ass! Puddersnø er nr. 1, etter det kommer påskeføret i en flott preparert snowboardpark. Får gåsehud her jeg sitter... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Å lese Harry Potter på engelsk gjør meg lykkelig. ^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sier ikke mer enn dyp, urørt pudder på en herlig og kald vinterdag Åhh... DEN støtter jeg ass! Puddersnø er nr. 1, etter det kommer påskeføret i en flott preparert snowboardpark. Får gåsehud her jeg sitter... pff, en kald vinterdag med is og 30-40cm nysnø og en stor urørt parkeringsplass sier jeg. Powerslide. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sigaretter, rødvin og kokkelærlinger fra Ålesund gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå